Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/1588
Title: | Інноваційні технології формування дискурсивної компетенції майбутніх учителів-філологів |
Authors: | Осова, Ольга |
Keywords: | нноваційні технології навчання, комунікативна компетентність, дискурсивна компетенція, студент, викладач, учитель-філолог innovative technologies of teaching, communicative competency, discursive competence, student, teacher, teacher-philologist |
Issue Date: | 2019 |
Abstract: | У статті визначено специфіку формування дискурсивної компетенції майбутніх учителів-філологів, що передбачає володіння мовленнєвими специфічними формулами, комунікативними моделями або структурами, що концентрують у собі мовленнєвий досвід учасників комунікації. З’ясовано, що, особливу роль у формуванні дискурсивної компетенції майбутніх учителів-філологів відіграють когнітивні процеси, пов’язані з особливостями і специфікою діяльності студентів, а також професійною спрямованістю процесу навчання, що передбачає перехід навчально-пізнавальної діяльності у професійно-комунікативну. Обґрунтовано доцільність і необхідність використання інноваційних технологій у процесі навчання, спрямованих на набуття студентами філологічних спеціальностей прагматичного рівня дискурсивної компетенції. З’ясовано, що цілеспрямована підготовка майбутніх учителів-філологів передбачає використання інноваційних технологій навчання, що забезпечують співпрацю з викладачами, саморозвиток суб’єктів освітнього процесу, вияв ними особистісних функцій, формування суб’єктності позиції у процесі комунікації. |
Description: | Осова О.О. Інноваційні технології формування дискурсивної компетенції майбутніх учителів-філологів / О. О. Осова // Інноваційна педагогіка. -2019. - Вип. 14. - С. 92 – 96. |
URI: | http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/1588 |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Osova O._Innovative TechnologiesMicrosoft Word_!.pdf | 224.87 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.