Інноваційні технології формування дискурсивної компетенції майбутніх учителів-філологів
Вантажиться...
Дата
Автори
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник/консультант
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
У статті визначено специфіку формування дискурсивної компетенції майбутніх учителів-філологів, що передбачає володіння мовленнєвими специфічними формулами, комунікативними моделями або структурами, що концентрують у собі мовленнєвий досвід учасників комунікації. З’ясовано, що, особливу роль у формуванні дискурсивної компетенції майбутніх учителів-філологів відіграють когнітивні процеси, пов’язані з особливостями і специфікою діяльності студентів, а також професійною спрямованістю процесу навчання, що передбачає перехід навчально-пізнавальної діяльності у професійно-комунікативну.
Обґрунтовано доцільність і необхідність використання інноваційних технологій у процесі навчання, спрямованих на набуття студентами філологічних спеціальностей прагматичного рівня дискурсивної компетенції. З’ясовано, що цілеспрямована підготовка майбутніх учителів-філологів передбачає використання інноваційних технологій навчання, що забезпечують співпрацю з викладачами, саморозвиток суб’єктів освітнього процесу, вияв ними особистісних функцій, формування суб’єктності позиції у процесі комунікації.
Опис
Осова О.О. Інноваційні технології формування дискурсивної компетенції майбутніх учителів-філологів / О. О. Осова // Інноваційна педагогіка. -2019. - Вип. 14. - С. 92 – 96.
Ключові слова
нноваційні технології навчання, комунікативна компетентність, дискурсивна компетенція, студент, викладач, учитель-філолог, innovative technologies of teaching, communicative competency, discursive competence, student, teacher, teacher-philologist
