Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/1572
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorШевцова, Олена-
dc.date.accessioned2020-10-05T11:31:11Z-
dc.date.available2020-10-05T11:31:11Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/1572-
dc.descriptionШевцова О. В. Підготовка майбутніх учителів до впровадження інноваційних технологій в Новій українській школі :магістерська робота / О.В.Шевцова ; наук. керівник Мирослава Семенова. – Харків, 2019.en_US
dc.description.abstractПитання підготовки вчителів початкових класів до впровадження інноваційних технологій є надзвичайно актуальним, оскільки сучасний учитель має виступати в ролі модератора освітньої траєкторії дитини, здійснювати педагогічну підтримку розвитку її творчого потенціалу й здібностей до інноваційної діяльності в процесі навчання. Дипломна робота торкається важливих питань засвоєння майбутніми вчителями нового теоретичного та практичного досвіду впровадження інноваційних технологій в НУШ. Це передбачає розв’язання низки освітніх завдань: забезпечення умов для розвитку в здобувачів вищої та середньої освіти інноваційної ініціативи в процесі навчання; розширення можливостей для реалізації знань у практичній діяльності; створення методів і форм активізації навчання, що враховують рівень індивідуального розвитку особистості та мотивують її до самоосвіти й самореалізації. У роботі доведено, що підготовка майбутніх учителів до впровадження інноваційних технологій в НУШ буде ефективною за таких педагогічних умов, як-от: використання інноваційних технологій навчання під час навчання майбутніх вчителів на заняттях із «Загальної педагогіки»; засвоєння майбутніми вчителями нового теоретичного та практичного досвіду впровадження інноваційних технологій в НУШ; організація педагогічної практики з упровадженням інноваційних технологій у ЗВО. А також зроблено теоретичне узагальнення основних підходів стосовно тлумачення понять «підготовка майбутніх учителів» та «інноваційна технологія»; проаналізовано стан розробленості проблеми підготовки майбутніх учителів до впровадження інноваційних технологій в НУШ у педагогічній теорії та діяльності закладів вищої освіти України; з’ясовано особливості підготовки майбутніх учителів до впровадження інноваційних технологій в НУШ, визначено критерії, показники, рівні готовності майбутніх учителів початкових класів до впровадження інноваційних технологій. Здійснено експериментальну перевірку педагогічних умов, що забезпечують підготовку майбутніх учителів до впровадження інноваційних технологій в НУШ.en_US
dc.subjectпідготовка майбутніх учителів початкових класів, інноваційна технологія, педагогічні умови, Нова українська школаen_US
dc.subjectfuture primary school teachers training, innovative technology, pedagogical conditions, New Ukrainian Schoolen_US
dc.subjectподготовка будущих учителей начальных классов, инновационная технология, педагогические условия, Новая украинская школаen_US
dc.titleПідготовка майбутніх учителів до впровадження інноваційних технологій в Новій українській школіen_US
Appears in Collections:Анотації до дипломних робіт

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2019-захист_Шевцова-Семенова (2).docx14.75 kBMicrosoft Word XMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.