Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/1572
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Шевцова, Олена | - |
dc.date.accessioned | 2020-10-05T11:31:11Z | - |
dc.date.available | 2020-10-05T11:31:11Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.uri | http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/1572 | - |
dc.description | Шевцова О. В. Підготовка майбутніх учителів до впровадження інноваційних технологій в Новій українській школі :магістерська робота / О.В.Шевцова ; наук. керівник Мирослава Семенова. – Харків, 2019. | en_US |
dc.description.abstract | Питання підготовки вчителів початкових класів до впровадження інноваційних технологій є надзвичайно актуальним, оскільки сучасний учитель має виступати в ролі модератора освітньої траєкторії дитини, здійснювати педагогічну підтримку розвитку її творчого потенціалу й здібностей до інноваційної діяльності в процесі навчання. Дипломна робота торкається важливих питань засвоєння майбутніми вчителями нового теоретичного та практичного досвіду впровадження інноваційних технологій в НУШ. Це передбачає розв’язання низки освітніх завдань: забезпечення умов для розвитку в здобувачів вищої та середньої освіти інноваційної ініціативи в процесі навчання; розширення можливостей для реалізації знань у практичній діяльності; створення методів і форм активізації навчання, що враховують рівень індивідуального розвитку особистості та мотивують її до самоосвіти й самореалізації. У роботі доведено, що підготовка майбутніх учителів до впровадження інноваційних технологій в НУШ буде ефективною за таких педагогічних умов, як-от: використання інноваційних технологій навчання під час навчання майбутніх вчителів на заняттях із «Загальної педагогіки»; засвоєння майбутніми вчителями нового теоретичного та практичного досвіду впровадження інноваційних технологій в НУШ; організація педагогічної практики з упровадженням інноваційних технологій у ЗВО. А також зроблено теоретичне узагальнення основних підходів стосовно тлумачення понять «підготовка майбутніх учителів» та «інноваційна технологія»; проаналізовано стан розробленості проблеми підготовки майбутніх учителів до впровадження інноваційних технологій в НУШ у педагогічній теорії та діяльності закладів вищої освіти України; з’ясовано особливості підготовки майбутніх учителів до впровадження інноваційних технологій в НУШ, визначено критерії, показники, рівні готовності майбутніх учителів початкових класів до впровадження інноваційних технологій. Здійснено експериментальну перевірку педагогічних умов, що забезпечують підготовку майбутніх учителів до впровадження інноваційних технологій в НУШ. | en_US |
dc.subject | підготовка майбутніх учителів початкових класів, інноваційна технологія, педагогічні умови, Нова українська школа | en_US |
dc.subject | future primary school teachers training, innovative technology, pedagogical conditions, New Ukrainian School | en_US |
dc.subject | подготовка будущих учителей начальных классов, инновационная технология, педагогические условия, Новая украинская школа | en_US |
dc.title | Підготовка майбутніх учителів до впровадження інноваційних технологій в Новій українській школі | en_US |
Appears in Collections: | Анотації до дипломних робіт |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
2019-захист_Шевцова-Семенова (2).docx | 14.75 kB | Microsoft Word XML | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.