Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/1561
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Аліосманова, Вікторія | - |
dc.date.accessioned | 2020-10-05T10:25:11Z | - |
dc.date.available | 2020-10-05T10:25:11Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.uri | http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/1561 | - |
dc.description | Аліосманова В. О. Управління процесом розвитку творчого потенціалу особистості студента в освітньому середовищі закладу вищої освіти / В. О. Аліосманова ; наук. керівник Мирослава Семенова. – Харків, 2019. | en_US |
dc.description.abstract | Актуальність дослідження полягає в тому, що існування суперечностей між вимогами суспільства до розвитку творчого потенціалу майбутнього вчителя та реальним станом підготовки студентів у даному напрямі обумовлює необхідність подальшого більш повного вивчення проблеми управління процесом розвитку творчого потенціалу особистості студента. Нині існує запит на виховання творчої особистості, індивідуальності, здатної на відміну від людини-виконавця, самостійно мислити, генерувати оригінальні ідеї, приймати сміливі, нестандартні рішення. Сучасний світ висуває в якості основного пріоритету освіти формування соціально-активної, творчої особистості, здатної швидко та мобільно пристосовуватися до мінливих умов життя. Доведено, що управління процесом розвитку творчого потенціалу особистості студента в освітньому середовищі закладу вищої освіти буде ефективним у результаті реалізації відповідних теоретично обґрунтованих педагогічних умов. У роботі послідовно розкрито теоретичні питання управління процесом розвитку творчого потенціалу особистості студента, теоретично обґрунтовано та експериментально перевірено вплив педагогічних умов на управління процесом розвитку творчого потенціалу особистості студента в освітньому середовищі закладу вищої освіти, як-от: забезпечення позитивної творчої атмосфери в освітньому середовищі закладу вищої освіти шляхом використання інтерактивних технологій; активізація розвитку творчого потенціалу студентів в процесі розв’язання педагогічних задач; розвиток творчих здібностей студентів під час практики. Результатом дослідження стали: аналіз науково-педагогічної літератури з проблеми управління процесом розвитку творчого потенціалу особистості майбутнього вчителя, визначення основних педагогічних категорії та зв’язків між ними; характеристика теоретико-методологічних основ ефективності формування творчих здібностей майбутніх педагогів засобами розвитку творчого потенціалу особистості студента; розробка критеріїв та визначення рівнів сформованості творчих здібностей майбутніх педагогів; експериментальна перевірка впливу засобів управління процесом розвитку творчого потенціалу особистості на формування творчих здібностей майбутніх педагогів. | en_US |
dc.subject | управління процесом розвитку творчого потенціалу особистості студента, освітнє середовище, заклад вищої освіти | en_US |
dc.subject | management of the development of the creative potential of the student’s personality, educational environment, higher education institution | en_US |
dc.subject | управление процессом развития творческого потенциала личности студента, образовательная среда, учреждение высшего образования | en_US |
dc.title | Управління процесом розвитку творчого потенціалу особистості студента в освітньому середовищі закладу вищої освіти | en_US |
Appears in Collections: | Анотації до дипломних робіт |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
2019-захист_Алiосманова-Семенова.docx | 14.99 kB | Microsoft Word XML | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.