Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/1561
Title: | Управління процесом розвитку творчого потенціалу особистості студента в освітньому середовищі закладу вищої освіти |
Authors: | Аліосманова, Вікторія |
Keywords: | управління процесом розвитку творчого потенціалу особистості студента, освітнє середовище, заклад вищої освіти management of the development of the creative potential of the student’s personality, educational environment, higher education institution управление процессом развития творческого потенциала личности студента, образовательная среда, учреждение высшего образования |
Issue Date: | 2019 |
Abstract: | Актуальність дослідження полягає в тому, що існування суперечностей між вимогами суспільства до розвитку творчого потенціалу майбутнього вчителя та реальним станом підготовки студентів у даному напрямі обумовлює необхідність подальшого більш повного вивчення проблеми управління процесом розвитку творчого потенціалу особистості студента. Нині існує запит на виховання творчої особистості, індивідуальності, здатної на відміну від людини-виконавця, самостійно мислити, генерувати оригінальні ідеї, приймати сміливі, нестандартні рішення. Сучасний світ висуває в якості основного пріоритету освіти формування соціально-активної, творчої особистості, здатної швидко та мобільно пристосовуватися до мінливих умов життя. Доведено, що управління процесом розвитку творчого потенціалу особистості студента в освітньому середовищі закладу вищої освіти буде ефективним у результаті реалізації відповідних теоретично обґрунтованих педагогічних умов. У роботі послідовно розкрито теоретичні питання управління процесом розвитку творчого потенціалу особистості студента, теоретично обґрунтовано та експериментально перевірено вплив педагогічних умов на управління процесом розвитку творчого потенціалу особистості студента в освітньому середовищі закладу вищої освіти, як-от: забезпечення позитивної творчої атмосфери в освітньому середовищі закладу вищої освіти шляхом використання інтерактивних технологій; активізація розвитку творчого потенціалу студентів в процесі розв’язання педагогічних задач; розвиток творчих здібностей студентів під час практики. Результатом дослідження стали: аналіз науково-педагогічної літератури з проблеми управління процесом розвитку творчого потенціалу особистості майбутнього вчителя, визначення основних педагогічних категорії та зв’язків між ними; характеристика теоретико-методологічних основ ефективності формування творчих здібностей майбутніх педагогів засобами розвитку творчого потенціалу особистості студента; розробка критеріїв та визначення рівнів сформованості творчих здібностей майбутніх педагогів; експериментальна перевірка впливу засобів управління процесом розвитку творчого потенціалу особистості на формування творчих здібностей майбутніх педагогів. |
Description: | Аліосманова В. О. Управління процесом розвитку творчого потенціалу особистості студента в освітньому середовищі закладу вищої освіти / В. О. Аліосманова ; наук. керівник Мирослава Семенова. – Харків, 2019. |
URI: | http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/1561 |
Appears in Collections: | Анотації до дипломних робіт |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
2019-захист_Алiосманова-Семенова.docx | 14.99 kB | Microsoft Word XML | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.