Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/1554
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТрегуб, Юлія-
dc.date.accessioned2020-10-05T07:37:31Z-
dc.date.available2020-10-05T07:37:31Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/1554-
dc.descriptionТрегуб Ю. Р. Підготовка майбутніх вчителів початкових класів на основі сучасних інформаційних технологій: магістерська робота спеціальності 073 Менеджмент / Ю. Р. Трегуб ; ; наук. керівник Оксана Кузнецова. – Харків: КЗ «ХГПА» ХОР, 2019. – 106 с.en_US
dc.description.abstractАктуальність дослідження зумовлена необхідністю вирішення завдань, що стоять перед українською школою в контексті реалізації Концепції «Нова школа. Простір освітніх можливостей». У роботі здійснено теоретичний аналіз наукової літератури й розкрито педагогічні аспекти підготовки майбутніх вчителів початкових класів на основі сучасних інформаційних технологій. Мета дослідження: теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити педагогічні умови управління процесом формування готовності майбутніх вчителів початкових класів до реалізації інформаційних технологій. Відповідно до мети, об’єкту, предмету визначено основні завдання дослідження: на основі аналізу наукової літератури з’ясувати сутність та зміст сучасних інформаційних технологій. Виявити основні особливості управління процесом формування готовності майбутніх вчителів початкових класів до реалізації інформаційних технологій. Теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити педагогічні умови управління процесом формування готовності майбутніх вчителів початкових класів до реалізації інформаційних технологій. В роботі схарактеризовані поняття «інформаційні технології» та сучасні підходи до підготовки майбутніх вчителів початкових класів до реалізації інформаційних технологій. Визначено критерії й показники та виявлено сучасний стан готовності майбутніх учителів початкової школи до забезпечення даної роботи. Теоретично обґрунтовано й розроблено запропоновані педагогічні умови та описано специфіку їх впровадження в процесі викладання «Загальної педагогіки» у педагогічному закладі вищої освіти. Доведено ефективність цілеспрямованої реалізації даних умов.en_US
dc.subjectпрофесійно-педагогічна підготовка, майбутній учитель початкової школи, викладання, інформаційні технології, реалізація інформаційних технологійen_US
dc.subjectprofessional and pedagogical training, future elementary school teacher, teaching, information technology, implementation of information technologyen_US
dc.subjectпрофессионально-педагогическая подготовка, будущий учитель начальной школы, преподавание, информационные технологи, реализация информационных технологийen_US
dc.titleПідготовка майбутніх вчителів початкових класів на основі сучасних інформаційних технологійen_US
Розташовується у зібраннях:Анотації до дипломних робіт

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kuz dipl 7.docx14.63 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.