Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/153
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКапустіна, Олена-
dc.date.accessioned2020-02-27T09:13:52Z-
dc.date.available2020-02-27T09:13:52Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://195.140.227.163:8080//jspui/handle/123456789/153-
dc.description.abstractУ тезах обґрунтовано актуальність проблеми виховання соціальних цінностей у майбутніх педагогів дошкільної освіти, враховуючи сучасні освітні вимоги. Розглянуто основні підходи до визначення поняття «соціальні цінності». Проаналізовано праці вчених стосовно питання структури соціальних цінностей. З’ясовано компоненти структури соціальних цінностей у майбутніх педагогів дошкільної освіти.en_US
dc.subjectСтруктура, цінності, соціальні цінності, майбутні педагоги дошкільної освітиen_US
dc.subjectStructure, values, social values, future preschool teachersen_US
dc.subjectВоспитание, ценности, социальные ценности, будущие педагоги дошкольного образования, структураen_US
dc.titleЗначення виховання соціальних цінностей у майбутніх педагогів дошкільної освіти в інклюзивному освітньому просторіen_US
Розташовується у зібраннях:Тези

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kapus_tz_1.pdf506.83 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.