Формування соціокультурної компетенції учнів початкової школи у процесі навчання діалогічного мовлення

Вантажиться...
Ескіз

Дата

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник/консультант

Члени комітету

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

У дипломній роботі з’ясовано термінологічне поле досліджуваної проблеми, розкрити соціокультурний аспект навчання іноземної мови у початковій школі. Виявлено і схарактеризувати основні передумови формування англомовної соціокультурї компетенції у процесі навчання іншомовного діалогічного мовлення. Експериментально перевірено ефективність алгоритмізованої методики формування соціокультурної компетенції учнів початкової школи у процесі навчання іншомовного діалогічного мовлення.

Опис

Вязовська А. А. Формування соціокультурної компетенції учнів початкової школи у процесі навчання діалогічного мовлення : пояснювальна записка до бакалаврської роботи спеціальності 6.020303 Філологія / А. А. Вязовська ; наук. керівник Ольга Осова . – Харків, 2019. - 63 с.

Ключові слова

соціокультурна компетенція, учні початкової школи, англійська мова, діалогічне мовлення, алгоритмізована методика, socio-cultural competence, primary school students, English, dialogic speech, algorithmized methodology, социокультурная компетенция, учащиеся начальной школы, английский язык, диалогическая речь, алгоритмизированная методика

Бібліографічний опис

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в