Формування соціокультурної компетенції учнів початкової школи у процесі навчання діалогічного мовлення
Вантажиться...
Дата
Автори
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник/консультант
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
У дипломній роботі з’ясовано термінологічне поле досліджуваної проблеми, розкрити соціокультурний аспект навчання іноземної мови у початковій школі. Виявлено і схарактеризувати основні передумови формування англомовної соціокультурї компетенції у процесі навчання іншомовного діалогічного мовлення. Експериментально перевірено ефективність алгоритмізованої методики формування соціокультурної компетенції учнів початкової школи у процесі навчання іншомовного діалогічного мовлення.
Опис
Вязовська А. А. Формування соціокультурної компетенції учнів початкової школи у процесі навчання діалогічного мовлення : пояснювальна записка до бакалаврської роботи спеціальності 6.020303 Філологія / А. А. Вязовська ; наук. керівник Ольга Осова . – Харків, 2019. - 63 с.
Ключові слова
соціокультурна компетенція, учні початкової школи, англійська мова, діалогічне мовлення, алгоритмізована методика, socio-cultural competence, primary school students, English, dialogic speech, algorithmized methodology, социокультурная компетенция, учащиеся начальной школы, английский язык, диалогическая речь, алгоритмизированная методика
