Формування іншомовної соціокультурної компетенції учнів основної школи за допомогою методу проектів
Вантажиться...
Дата
Автори
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник/консультант
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Дипломна робота присвячена проблемі формування іншомовної соціокультурної компетенції учнів основної школи за допомогою методу проектів. Актуальність дослідження полягає в тому, що в даний час процес навчання іноземній мові реалізується за допомогою різноманітних технологій, метою яких є не тільки трансляція знань, а виявлення, розвиток творчих інтересів і здібностей кожного учня, стимулювання його самостійної продуктивної навчальної діяльності, які найбільш ефективно забезпечуються саме проектної методикою.
У першому розділі дослідження з’ясовано сутність, етапи та форми методу проектів; розглянуто особливості використання проектної методики на заняттях іноземної мови; розкрито соціокультурний аспект навчання іноземної мови в основній школі. У другому розділі експериментально перевірено ефективність впливу використання методу проектів на уроках англійської мови на формування соціокультурної компетенції учнів основної школи.
Опис
Северілова Є. А. Формування іншомовної соціокультурної компетенції
учнів основної школи за допомогою методу проектів : пояснювальна записка до бакалаврської роботи спеціальності 6.020303 Філологія / Є. А. Северілова ; наук. керівник Інна Окатьєва . – Харків, 2019.
Ключові слова
соціокультурна компетенція, метод проектів, іноземна мова, socio-cultural competence, project method, foreign language, социокультурная компетения, метод проектов, иностранный язык.
