ФОРМУВАННЯ МАТЕМАТИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ
Вантажиться...
Файли
Дата
Автори
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник/консультант
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
В умовах інтеграції України у світовий та європейський освітній простір, стрімкого науково-технічного прогресу, інформатизації та комп’ютеризації суспільства, зміни суспільних відносин інтенсивно здійснюється модернізація системи освіти, що в свою чергу висуває перед педагогічною наукою комплекс проблем. До них належить і проблема формування математичної компетентності майбутніх учителів. Її актуальність зумовлена тим, що трансформаційні процеси в системі освіти в останній час набули виразної прагматичної орієнтації і вимагають підготовки компетентних педагогів, які володіють широкими за обсягом і глибокими за змістом знаннями й уміннями та здатністю їх реалізовувати у професійній діяльності.
Об’єкт дослідження – процес професійної підготовки майбутніх учителів.
Предмет дослідження – модель формування математичної компетентності майбутніх учителів.
Мета дослідження – теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити ефективність моделі формування математичної компетентності майбутніх учителів.
Гіпотеза дослідження ґрунтується на тому, що якість підготовки майбутніх учителів значно підвищиться, якщо в процес їх підготовки буде впроваджено модель формування математичної компетентності майбутніх учителів.
Наукова новизна та теоретичне значення одержаних результатів магістерської роботи полягає в тому, що: вперше розроблено модель формування математичної компетентності майбутніх учителів; удосконалено: форми, методи та засоби впровадження моделі формування математичної компетентності майбутніх учителів; уточнено: поняття «математична компетентність»; подальшого розвитку набула методика формування математичної компетентності майбутніх учителів.
Опис
Рябухін О. Формування математичної компетентності майбутніх учителів : пояснювальна записка до магістерської роботи Магістр (освітній ступінь) ОПП «Комп’ютерні науки» / О. Рябухін ; наук. керівник Альона Прокопенко. – Харків, 2019.
Ключові слова
математична компетентність, проектне навчання, методика формування., математическая компетентность, проектное обучение, методика формування.математична компетентность, проектное обучение, методика формирования., mathematical competence, project-based learning, methodology for formulating, mathematical competence, project-based learning, formation methodology
