Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/1516
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Гріньова, Вікторія | - |
dc.date.accessioned | 2020-10-01T11:41:56Z | - |
dc.date.available | 2020-10-01T11:41:56Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.uri | http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/1516 | - |
dc.description | Гріньова В. І. Використання засобів зорової наочності для формування мовленнєвої компетенції учнів основної школи : пояснювальна записка до магістерської роботи спеціальності 6.020303 Філологія / В. І. Гріньова ; наук. керівник Інна Окатьєва . – Харків, 2018. | en_US |
dc.description.abstract | Дипломна робота присвячена проблемі використання засобів зорової наочності для формування мовленнєвої компетенції учнів основної школи на уроках англійської мови. У роботі доводиться, що одним із універсальних засобів навчання і виховання, який відображає різноманіття навколишнього світу, організує сприйняття і спостереження реальної дійсності, стимулює пізнавальну і творчу активність, підвищує якість засвоєння є наочність. Використання засобів зорової наочності на уроках іноземної мови дозволяє створити максимально сприятливі умови для підвищення рівня мовленнєвої компетенції учнів, вивчення мови в культурному контексті, інтерактивності. Сучасні засоби зорової наочності – це не лише нові технічні засоби, а перш за все нові форми і методи викладання, новий підхід до процесу навчання. У першому розділі дослідження розглядаються особливості розвитку мовленнєвої компетенції на уроках іноземної мови та теоретично обгрунтовуються дидактичні можливості засобів зорової наочності для формування мовленнєвої компетенції учнів, визначаються психічні особливості розвитку мовленнєвої компетенціїї дітей середього шкільного віку. Другий розділ роботи присвячений експериментальній перевірці ефективності впливу зорової наочності на формування мовленнєвої компетенції учнів основної школи на уроках англійської мови в умовах інклюзивної освіти. | en_US |
dc.subject | мовленнєва компетенція, зорова наочність, іноземна мова, інклюзивна освіта | en_US |
dc.subject | language competence, visual clarity, foreign language, inclusive education | en_US |
dc.subject | языковая компетенция, зрительная наочность, иностранный язык, инклюзивное образование. | en_US |
dc.title | Використання засобів зорової наочності для формування мовленнєвої компетенції учнів основної школи | en_US |
Appears in Collections: | Анотації до дипломних робіт |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Ab.Griniova.doc | 28 kB | Microsoft Word | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.