Аналіз сутності, структури та функцій освітнього процесу в сучасній педагогічній практиці закладу вищої освіти
Вантажиться...
Дата
Автори
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник/консультант
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
У статті проаналізовано сутність, структуру та функції освітнього процесу в сучасній педагогічній практиці закладу вищої освіти. З’ясовано, що процес оновлення змісту освіти є об’єктивним закономірним наслідком еволюції науки в цілому та окремих її галузей у відповідності до темпів науково-технічного прогресу. Сформульовано визначення поняття «освіта» та розкрито мету сучасної освіти. Проведено порівняльний аналіз традиційного, розвиваючого та особистісно орієнтовного типів освітнього процесу. Висвітлено особливості організації освітнього процесу закладу вищої освіти за традиційного, розвиваючого та особистісно орієнтовного навчання. Схарактеризовано переваги та недоліки кожного з типів організації освітнього процесу. Установлено, що, хоча більшість сучасних закладів освіти орієнтовані на традиційне навчання, проте, з’являється все більше вишів, що при реалізації освітнього процесу орієнтуються на розвиваючий та особистісно орієнтовний типи навчання.
Опис
Молчанюк О. В., Борзик О. Б. Аналіз сутності, структури та функцій освітнього процесу в сучасній педагогічній практиці закладу вищої освіти / О. В. Молчанюк, О. Б. Борзик // Наукові записки кафедри педагогіки : зб. наук. праць / Харків. нац. ун-т ім. В. Н. Каразіна. – Харків, 2018. – Вип. 43. – С. 265–279.
Ключові слова
освітній процес, міжособистісні відносини, суб’єктна взаємодія, навчальне співробітництво, розвиваюче навчання, особистісно орієнтовне навчання, educational process, interpersonal relationship, subject interaction, learning cooperation, developing education, personality-oriented training, образовательный процесс, межличностные отношения, субъектное взаимодействие, учебное сотрудничество, развивающее обучение, личностно-ориентированное обучение
