Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/1493
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Школьнік, Серафима | - |
dc.contributor.author | Бесшапошникова, Тетяна | - |
dc.date.accessioned | 2020-09-30T12:47:17Z | - |
dc.date.available | 2020-09-30T12:47:17Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.uri | http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/1493 | - |
dc.description | Школьнік С. Я. Формування емоційної сфери учня на уроці музичного мистецтва / С. Я. Школьнік, Т. В. Бесшапошникова // Пріоритети розвитку педагогічних та психологічних наук у ХХІ столітті : зб. наук. праць за матеріалами Міжнар. наук.-практ. конф., 15-16 бер. 2019. – Одеса : Південна фундація педагогіки, 2019. | en_US |
dc.description.abstract | У тезах йдеться про актуалізацію задач виховання дітей із гнучким мисленням, які виявляють свої можливості та здібності у творчій діяльності і які готові позитивно впливати на духовність суспільства. У зв’язку з цим особливо посилюється роль освіти і культури у виховному процесі освітніх закладів різних рівнів. Метою тез є визначити роль впливу музичного мистецтва, яке є частиною художньої культури, на розвиток емоцій дітей молодшого шкільного віку. Естетичне виховання відкриває інший засіб почуттів і розуміння культури. Тому у виховній роботі можна виділити два основні напрямки: організація діяльності, яка формує і розвиває в учнів почуттєву сферу, емоційно-ціннісне відношення до світу, реальності; залучення дітей до творчої діяльності. Почуття та емоції виконують важливу роль у регулюванні відношень індивіда у соціумі. Тому збагачення людини досвідом емоційного відношення до реальності є соціальним аспектом виховної роботи у закладі загальної середньої освіти. Тож, предмет «Музичне мистецтво» призначений формувати естетичну і духовну культуру, високі моральні якості, залучати дитину до національної культури та історії свого народу. | en_US |
dc.subject | емоції, музичне мистецтво, розвиток емоційної сфери | en_US |
dc.subject | emotions, musical art, development of the emotional sphere | en_US |
dc.subject | эмоции, музыкальное искусство, развитие эмоциональной сферы | en_US |
dc.title | Формування емоційної сфери учня на уроці музичного мистецтва | en_US |
Appears in Collections: | Тези |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Besshaposhnikova_Shkolnik_tezy_3.pdf | 95.92 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.