Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/1491
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Школьнік, Серафима | - |
dc.contributor.author | Бесшапошникова, Тетяна | - |
dc.date.accessioned | 2020-09-30T12:11:57Z | - |
dc.date.available | 2020-09-30T12:11:57Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.uri | http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/1491 | - |
dc.description | Школьнік С. Я. Навчально-методичний аспект адаптування пісенного матеріалу з метою поліпшення компетентності фахової діяльності вчителя музичного мистецтва / С. Я. Школьнік, Т. В. Бесшапошникова // Проблеми реформування педагогічної науки та освіти : зб. наук. праць Міжнар. наук.-практ. конф., 01-02 груд. 2017 р. – Херсон : Гельветика, 2017. – С. 138–141. | en_US |
dc.description.abstract | У тезах йдеться про вимоги до змісту підготовки сучасного вчителя музичного мистецтва, від чого залежить рівень освіченості, культури та вихованості дитини. Сформувати художній смак, спрямувати молодь на активну життєву позицію, розвинути творчі здібності, є завданням усієї системи естетичного виховання. Виконанню цього завдання підпорядкована система підготовки фахівців у вищих навчальних закладах, що передбачає отримання достатньої кількості знань та вмінь з предметів музичного циклу, які забезпечуватимуть фахову компетентність вчителя музичного мистецтва. Важливим у цьому напрямку є курс дисципліни «Акомпанемент», який виконує інтегративну функцію, узагальнюючи психолого-педагогічні знання, професійно-практичні вміння й навички студента, зокрема гри на музичному інструменті, сприяє формуванню готовності оптимально й творчо реалізувати їх у майбутній професії. Вчитель музичного мистецтва має вміти робити спрощення музичного супроводу до пісень з багатьох розділів програмного репертуару для співів. Саме вчитель має докладати усіх зусиль, щоб процес спільної творчості приносив радість усім його учасникам, підвищував результативність навчання, він має не тільки вести уроки, але й бути вихователем й пропагандистом світової музичної спадщини. | en_US |
dc.subject | вчитель музичного мистецтва, підвищення компетенції, акомпанемент | en_US |
dc.subject | musical art teacher, competency building, accompaniment | en_US |
dc.subject | учитель музыкального искусства, повышение компетенции, аккомпанемент | en_US |
dc.title | Навчально-методичний аспект адаптування пісенного матеріалу з метою поліпшення компетентності фахової діяльності вчителя музичного мистецтва. | en_US |
Appears in Collections: | Тези |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Besshaposhnikova_Shkolnik_tezy_1.pdf | 92.92 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.