Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/1486
Title: | Формування технічної компетентності майбутніх учителів |
Authors: | Русскін, Володимир Дaнилюк, О. А. |
Keywords: | напрями розвитку освіти, комплекс інтелектуальних комп’ютерних програм, технічна компетентність майбутніх учителів, експертна система |
Issue Date: | 2019 |
Abstract: | На сьогодні доволі перспективним напрямом розвитку освіти є використання екс-пертних систем у навчанні та оцінюванні студентів. В загальному понятті, експертна система (ЕС) – це комплекс інтелектуальних комп’ютерних програм, що використовує певну базу знань та процедури виведення для розв’язання задач у деякій предметній області а також розробляє рекомендації для вирішення цих задач. Тобто, ЕС дає змогу рядовим фахівцям розв’язувати поточні завдання на рівні експертів. Важливо, що експертна система – це не людина, вона не має упередженості та власної суб’єктивної думки, що позитивно впливає на якість експертної оцінки при вирішенні завдань, які вимагають обробки та аналізу серйозного обсягу інформації. Актуальність впровадження експертних систем в освітній процес полягає в тому, що використання ЕС дозволить педагогам та студентам вирішувати складні навчальні питання; сприятиме ефективності навчання та оцінювання роботи студентів, підвищенню кваліфікації викладачів. |
Description: | Русскін В. М. Формування технічної компетентності майбутніх учителів / В. М. Русскін, О. А. Дaнилюк // Application of information technologies in the preparation and operation of law enforcement forces : International scientific and practical conference, March 15, 2019 / The National Academy of the National Guard of Ukraine, Kharkiv National University of Radio Electronics. – Kharkiv, 2019. – Р. 44–47. |
URI: | http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/1486 |
Appears in Collections: | Тези |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
tezNPK_2019_001-002.pdf | 505.5 kB | Adobe PDF | View/Open | |
tezNPK_2019_045-048.pdf | 495.15 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.