Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/1477
Назва: Психолого-педагогічні складові сучасного освітнього процесу підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва.
Автори: Аржанухіна, Світлана
Ключові слова: спеціальні і загальні здібності, професіограма учителя музичного мистецтва
special and General abilities, job analysis of a teacher of music
специальные и общие способности, профессиограмма учителя музыкального искусства
Дата публікації: 2018
Короткий огляд (реферат): У статті окреслюються психолого-педагогічні складові професіограми сучасного учителя музичного мистецтва, підкреслюється роль психолого-педагогічних умов щодо розвитку художньо-творчого, дослідницького, психолого-педагогічного компонентів професії учителя музичного мистецтва.
Опис: Аржанухіна С. В. Психолого-педагогічні складові сучасного освітнього процесу підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва / С. В. Аржанухіна, Ю. Р. Бабиніна // Наукова дискусія: питання педагогіки та психології: матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., 30 листоп. - 1 груд. 2018 р. – Київ : ГО «Київська наукова організація педагогіки та психології», 2018. – Ч. 1. – C. 19–22.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/1477
Розташовується у зібраннях:Тези

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Arxhanukhina_tezy_1.docx26.35 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.