Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/1477
Назва: | Психолого-педагогічні складові сучасного освітнього процесу підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва. |
Автори: | Аржанухіна, Світлана |
Ключові слова: | спеціальні і загальні здібності, професіограма учителя музичного мистецтва special and General abilities, job analysis of a teacher of music специальные и общие способности, профессиограмма учителя музыкального искусства |
Дата публікації: | 2018 |
Короткий огляд (реферат): | У статті окреслюються психолого-педагогічні складові професіограми сучасного учителя музичного мистецтва, підкреслюється роль психолого-педагогічних умов щодо розвитку художньо-творчого, дослідницького, психолого-педагогічного компонентів професії учителя музичного мистецтва. |
Опис: | Аржанухіна С. В. Психолого-педагогічні складові сучасного освітнього процесу підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва / С. В. Аржанухіна, Ю. Р. Бабиніна // Наукова дискусія: питання педагогіки та психології: матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., 30 листоп. - 1 груд. 2018 р. – Київ : ГО «Київська наукова організація педагогіки та психології», 2018. – Ч. 1. – C. 19–22. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/1477 |
Розташовується у зібраннях: | Тези |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Arxhanukhina_tezy_1.docx | 26.35 kB | Microsoft Word XML | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.