Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/1471
Title: | Розвиток музично-педагогічних навичок студентів спеціальності «музичне мистецтво» в контексті сучасних вимог інклюзивної освіти |
Authors: | Олешко, Валерій Олешко, Тетяна |
Keywords: | модернізація системи освіти, інклюзивне навчання, духовно-емоційна діяльність, мистецький розвиток особистості, інклюзивний освітній простір модернизация системы образования, инклюзивное обучение, духовно-эмоциональная деятельность, художественное развитие личности, инклюзивное образовательное пространство modernization of the educational system, inclusive education, spiritual and emotional activity, artistic development of an individual, inclusive educational space |
Issue Date: | 2019 |
Abstract: | Метою дослідження є розгляд форм і методів роботи над розвитком музично-педагогічних навичок студентів в контексті сучасних вимог інклюзивної освіти. Розвиток музичного-педагогічних навичок для роботи в системі інклюзивної освіти – проблема надзвичайно актуальна для послідовності та безперервності процесу музичного виховання в закладах дошкільної та середньої освіти. Ця проблема має велике значення для реалізації творчого потенціалу дітей, адже її вирішення базується на принципових засадах музичної педагогіки та психології. |
Description: | Олешко В. Л. Розвиток музично-педагогічних навичок студентів спеціальності «музичне мистецтво» в контексті сучасних вимог інклюзивної освіти / В. Л. Олешко, Т. Є. Олешко // Створення інклюзивного простору закладу освіти в контексті розбудови суспільства рівних можливостей в Україні : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф., 21 листоп. 2019 р. – Харків : ХГПА. – С. 180 – 182. |
URI: | http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/1471 |
Appears in Collections: | Тези |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Oleshko4.pdf | 96.69 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.