Питання науково-методичної підготовки вчителя музики у загальноосвітній школі
Вантажиться...
Файли
Дата
Автори
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник/консультант
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Здійснення завдань у галузі музичної освіти підростаючого покоління вимагає серйозної уваги до науково-методичної підготовки майбутніх вчителів музичного мистецтва. Основними показниками науково-методичної компетентності вчителя передусім виділяють: особистісні якості, особливо перетворювальні й психологічні; усвідомлення ролі педагога у вихованні громадянина; безперервне підвищення загальної і професійної культури; пошукова діяльність педагога; володіння методами педагогічного дослідження; конструювання власного педагогічного досвіду; результативність навчально-виховного процесу.
Опис
Олешко В. Л. Питання науково-методичної підготовки вчителя музики у загальноосвітній школі / В. Л. Олешко, Т. Є. Олешко // Науково-методична работа в сучасному закладі освіти: стан, проблеми, перспективи : матеріали Регіон. наук.-практ. конф., 11 травня 2017 р. – Харків : ХГПА. – С. 169 – 171.
Ключові слова
музична освіта, науково-методична підготовка, музично-естетичне виховання, інформаційна компетентність, науково-методична компетентність, професійна діяльність, музыкальное образование, научно-методическая подготовка, музыкально-эстетическое воспитание, информационная компетентность, научно-методическая компетентность, профессиональная деятельность, music education, scientific and methodological training, musical and aesthetic education, informational competence, scientific and methodological competence, professional activity
