Питання науково-методичної підготовки вчителя музики у загальноосвітній школі

Вантажиться...
Ескіз

Дата

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник/консультант

Члени комітету

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Здійснення завдань у галузі музичної освіти підростаючого покоління вимагає серйозної уваги до науково-методичної підготовки майбутніх вчителів музичного мистецтва. Основними показниками науково-методичної компетентності вчителя передусім виділяють: особистісні якості, особливо перетворювальні й психологічні; усвідомлення ролі педагога у вихованні громадянина; безперервне підвищення загальної і професійної культури; пошукова діяльність педагога; володіння методами педагогічного дослідження; конструювання власного педагогічного досвіду; результативність навчально-виховного процесу.

Опис

Олешко В. Л. Питання науково-методичної підготовки вчителя музики у загальноосвітній школі / В. Л. Олешко, Т. Є. Олешко // Науково-методична работа в сучасному закладі освіти: стан, проблеми, перспективи : матеріали Регіон. наук.-практ. конф., 11 травня 2017 р. – Харків : ХГПА. – С. 169 – 171.

Ключові слова

музична освіта, науково-методична підготовка, музично-естетичне виховання, інформаційна компетентність, науково-методична компетентність, професійна діяльність, музыкальное образование, научно-методическая подготовка, музыкально-эстетическое воспитание, информационная компетентность, научно-методическая компетентность, профессиональная деятельность, music education, scientific and methodological training, musical and aesthetic education, informational competence, scientific and methodological competence, professional activity

Бібліографічний опис

Колекції

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в