Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/1463
Назва: | Історичний контекст провідних тенденцій розвитку організаційно-педагогічних засад методичної роботи в закладах дошкільної освіти України |
Автори: | Ярославцева, Мілена Сирова, Юлія |
Ключові слова: | заклад, дошкільної освіти, організаційно-педагогічні засади, методична робота, методи організації методичної роботи, традиційні форми роботи, активні форми роботи preschool educational establishments, organizational and pedagogical foundations, methodical work, methods of organization of methodical work, traditional forms of work, active forms of work учреждение дошкольного образования, организационно-педагогические основы, методическая работа, методы организации методической работы, традиционные формы роботы, активные формы работы |
Дата публікації: | 2020 |
Короткий огляд (реферат): | У статті висвітлено результати історіографічного аналізу організаційних засад методичної роботи в закладах дошкільної освіти України в період з 1984 по 1990 рр. З’ясовано, що в цей період у закладах дошкільної освіти відбулось переосмислення теоретичних основ методичної роботи та їх творча реорганізація. Основними векторами в оновленні методичної роботи стали гуманізація та демократизація форм та методів роботи з педагогічними працівниками закладів дошкільної освіти. В ході аналізу практичної діяльності дитячих установ з’ясовано, що в досліджуваному періоді для організації методичної роботи використовували традиційні форми (педагогічні ради, семінари, бесіди), а також широкого впровадження здобули активні форми (рольові ігри, педагогічні аукціони, вікторини, кросворди тощо тощо). Проаналізовано, що всі форми методичної роботи в визначений період спрямовувались на стимуляцію творчої активності педагогів, впровадження перспективних наукових досягнень, кращого педагогічного досвіду. Встановлено, що спираючись на теоретичні розробки, завідувач разом зі старшим вихователем спрямовували головні зусилля на надання методичної допомоги і здійснення різноманітних форм педагогічного контролю (фронтальний, попереджувальний, тематичний). Було переглянуто роль та функції контролю, який використовували для виявлення та попередження недоліків роботи. В зазначений період багато уваги приділяли методичній підготовці молодих педагогів. У процесі історіографічного аналізу досліджуваної проблеми узагальнено практичний досвід минулих років спрямований на удосконалення організації системи методичної служби в сучасних закладах дошкільної освіти України. |
Опис: | Ярославцева М. Історичний контекст провідних тенденцій розвитку організаційно-педагогічних засад методичної роботи в закладах дошкільної освіти України / М. Ярославцева , Ю. Сирова // Наукові записки кафедри педагогіки. - 2020. - № 46 (1). -C. 61-66. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/1463 |
Розташовується у зібраннях: | Статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Ярославцева.pdf | 499.29 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.