Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/1462
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Степанець, Іван | - |
dc.date.accessioned | 2020-09-29T09:00:17Z | - |
dc.date.available | 2020-09-29T09:00:17Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.uri | http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/1462 | - |
dc.description | Степанець І. Моніторинг якості науково-методичної роботи в контексті компетентнісного підходу у вищій педагогічній освіті / І. Степанець // Наукові записки кафедри педагогіки. - 2020. - № 46 (1). - C. 43-52. | en_US |
dc.description.abstract | Стаття присвячена проблемі моніторингу науково-методичної роботи у закладах вищої педагогічної освіти, зокрема питанню діагностики її якості в контексті вимог компетентнісного підходу. Визначено термінологічне поле дослідження, окреслено головну мету та завдання створення системи моніторингу науково-методичної роботи у педагогічних закладах вищої освіти. Схарактеризовано деякі особливості моніторингових досліджень у сфері вищої педагогічної освіти на основі розгляду походження і розвитку феномену «моніторинг», його класифікації, виокремлення спільних і відмінних ознак у визначеннях різними авторами. Педагогічну діагностику розглянуто як чинник розвитку науково-методичної роботи, названо елементи моделі, напрями здійснення та етапи діагностичного обстеження реалізації різних аспектів науково-методичної роботи, спрогнозовано його результати. На підставі результатів наукового узагальнення, аналізу практики науково-методичної роботи у педагогічних закладах вищої освіти названо ключові критерії її якості та встановлено взаємозв’язок професійної і науковометодичної компетентності. Визначено протиріччя, що зумовлюють упровадження та основні категорії компетентнісного підходу, місце науково-методичної компетентності у системі компетентностей викладача педагогічного закладу вищої освіти. Зафіксовано зв’язок процесу формування науково-методичної компетентності педагога з інноваційністю його діяльності за певними етапами. Виокремлено та схарактеризовано компоненти структури науково-методичної компетентності: гносеологічний, аксіологічний, праксеологічний, професійно-особистісний. У контексті проведеного дослідження визначено об’єкт і показники сформованості науково-методичної компетентності викладача педагогічного закладу вищої освіти, розроблено схему її формування та складено характеристику окремих рівнів. | en_US |
dc.subject | періодизація, розвиток вищої освіти, періоди, трансформація вищої освіти науково-методична робота, моніторинг, компетентність, якість, діагностика, науковометодична компетентність, компетентісний підхід | en_US |
dc.subject | scientific and methodological work, monitoring, competence, quality,, diagnostics, scientific and methodological competence, competent approach | en_US |
dc.subject | научно-методическая работа, мониторинг, компетентность, качество, диагностика, научно-методическая компетентность, компетентный подход | en_US |
dc.title | Моніторинг якості науково-методичної роботи в контексті компетентнісного підходу у вищій педагогічній освіті | en_US |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
степанець1.pdf | 642.44 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.