Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/1462
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСтепанець, Іван-
dc.date.accessioned2020-09-29T09:00:17Z-
dc.date.available2020-09-29T09:00:17Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttp://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/1462-
dc.descriptionСтепанець І. Моніторинг якості науково-методичної роботи в контексті компетентнісного підходу у вищій педагогічній освіті / І. Степанець // Наукові записки кафедри педагогіки. - 2020. - № 46 (1). - C. 43-52.en_US
dc.description.abstractСтаття присвячена проблемі моніторингу науково-методичної роботи у закладах вищої педагогічної освіти, зокрема питанню діагностики її якості в контексті вимог компетентнісного підходу. Визначено термінологічне поле дослідження, окреслено головну мету та завдання створення системи моніторингу науково-методичної роботи у педагогічних закладах вищої освіти. Схарактеризовано деякі особливості моніторингових досліджень у сфері вищої педагогічної освіти на основі розгляду походження і розвитку феномену «моніторинг», його класифікації, виокремлення спільних і відмінних ознак у визначеннях різними авторами. Педагогічну діагностику розглянуто як чинник розвитку науково-методичної роботи, названо елементи моделі, напрями здійснення та етапи діагностичного обстеження реалізації різних аспектів науково-методичної роботи, спрогнозовано його результати. На підставі результатів наукового узагальнення, аналізу практики науково-методичної роботи у педагогічних закладах вищої освіти названо ключові критерії її якості та встановлено взаємозв’язок професійної і науковометодичної компетентності. Визначено протиріччя, що зумовлюють упровадження та основні категорії компетентнісного підходу, місце науково-методичної компетентності у системі компетентностей викладача педагогічного закладу вищої освіти. Зафіксовано зв’язок процесу формування науково-методичної компетентності педагога з інноваційністю його діяльності за певними етапами. Виокремлено та схарактеризовано компоненти структури науково-методичної компетентності: гносеологічний, аксіологічний, праксеологічний, професійно-особистісний. У контексті проведеного дослідження визначено об’єкт і показники сформованості науково-методичної компетентності викладача педагогічного закладу вищої освіти, розроблено схему її формування та складено характеристику окремих рівнів.en_US
dc.subjectперіодизація, розвиток вищої освіти, періоди, трансформація вищої освіти науково-методична робота, моніторинг, компетентність, якість, діагностика, науковометодична компетентність, компетентісний підхідen_US
dc.subjectscientific and methodological work, monitoring, competence, quality,, diagnostics, scientific and methodological competence, competent approachen_US
dc.subjectнаучно-методическая работа, мониторинг, компетентность, качество, диагностика, научно-методическая компетентность, компетентный подходen_US
dc.titleМоніторинг якості науково-методичної роботи в контексті компетентнісного підходу у вищій педагогічній освітіen_US
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
степанець1.pdf642.44 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.