Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/1460
Назва: Формування професійної культури вчителя у контексті вимог педагогіки успіху
Автори: Андрєєв, Микола
Маркова, Влада
Ключові слова: професійна культура, педагогічний успіх, вчитель, учень, батьки, педагогічне спілкування, виховання, компетентність, педагогічна майстерність, особа, психологія, поведінка, діяльність
professional culture, pedagogical success, teacher, student, parents, pedagogical communication, education, training, competence, pedagogical skill, personality, psychology, behaviour, activity
профессиональная культура, педагогический успех, учитель, ученик, родители, педагогическое общение, образование, воспитание, компетентность, педагогическое майстерство, личность, психология, поведение, деятельность
Дата публікації: 2020
Короткий огляд (реферат): У статті розглядається проблема формування професійної культури вчителя, здатного здійснювати навчально-виховний процес у закладі загальної середньої освіти на високому якісному рівні в контексті реалізації принципів педагогіки успіху. Авторами з’ясовано сутність поняття «педагогічна культура» та обґрунтовано її вплив на успішність професійної діяльності вчителя. На основі узагальнення наукових напрацювань класичної педагогіки та сучасних учених розглядаються критерії і показники професіоналізму успішного педагога, оцінювання його професійної компетентності, як умови становлення і розвитку педагога-майстра, як складової змісту педагогічної культури. Спираючись на наукові узагальнення та результаті емпіричних досліджень, виокремлено суттєві ознаки особистісно-орієнтованої педагогічної культури, показано вплив окремих компонентів індивідуальної педагогічної культури на професійну підготовку вчителя, названі складові рівня педагогічної культури вчителя, схарактеризовано педагогічне спілкування як система взаємодії вчителя і учнів у структурі професійної культури. У ході анкетування й опитування експертів та вчителів закладів загальної середньої освіти було встановлено суттєвий зв’язок між рівнем культури педагога й успішністю його професійної діяльності за визначеними критеріями з використанням таблиці сполучення і коефіцієнта коре ляції Пірсона.
Опис: Андрєєв М. Формування професійної культури вчителя у контексті вимог педагогіки успіху / М. Андрєєв, В. Маркова // Наукові записки кафедри педагогіки. - 2020. - № 46 (1). - C. 7-12.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/1460
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Андрєєв.pdf494.87 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.