Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/1429
Назва: | Активізація пізнавальної іншомовної діяльності учнів основної школи засобами мовленнєвих зарядок та завдань на релаксацію |
Автори: | Дмитрик, Аліна |
Ключові слова: | активізація, пізнавальна діяльність, учні основної школи, мовленнєва зарядка, завдання на релаксацію, експеримент activation, cognitive activity, secondary school students, warming-up ativities, relaxation tasks, experiment активизация, познавательная деятельность, ученики основной школы, речевая зарядка, задания на релаксацию, эксперимент |
Дата публікації: | 2018 |
Короткий огляд (реферат): | Дипломна робота присвячена актуальній проблемі активізації пізнавальної іншомовної діяльності учнів основної школи засобами мовленнєвих зарядок та завдань на релаксацію. Об’єкт дослідження – процес активізації пізнавальної іншомовної діяльності учнів основної школі. Мета дослідження – теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити вплив мовленнєвих зарядок та завдань на релаксацію на процес активізації пізнавальної іншомовної діяльності учнів основної школи. Наукова новизна дослідження полягає у тому, що у ході дослідження розкрито сутність поняття «активізація пізнавальної діяльності», «активізація іншомовної діяльності», «мовленнєва зарядка», «завдання на релаксацію», «активізація пізнавальної іншомовної діяльності»; визначено особливості навчання учнів основної школи засобами мовленнєвих зарядок та завдань на релаксацію; експериментально перевірено вплив мовленнєвих зарядок та завдань на релаксацію на процес активізації пізнавальної іншомовної діяльності учнів основної школи. Практичне значення пов’язане з можливістю підвищення ефективності процесу навчання англійської мови в основній школі, підібраний матеріал може бути використаний студентами і вчителями англійської мови у школі для активізації пізнавальної іншомовної діяльності учнів. Дипломна робота складається зі вступу, двох розділів, висновків до кожного розділу, загальних висновків, списку використаних джерел (52 найменування, із них 14 – іноземною мовою), додатків. Загальний обсяг роботи складає – 66 сторінок, із них основного тексту – 51 сторінка. У першому розділі дипломної роботи досліджено теоретичні аспекти активізації пізнавальної іншомовної діяльності учнів основної школи засобами мовленнєвих зарядок та завдань на релаксацію. У другому розділі роботи здійснено експериментальну перевірку впливу мовленнєвих зарядок та завдань на релаксацію на процес активізації пізнавальної іншомовної діяльності учнів основної школи. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/1429 |
Розташовується у зібраннях: | Анотації до дипломних робіт |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
an.Dmytryk.doc | 30 kB | Microsoft Word | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.