Активізація пізнавальної іншомовної діяльності учнів основної школи засобами мовленнєвих зарядок та завдань на релаксацію
Вантажиться...
Файли
Дата
Автори
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник/консультант
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Дипломна робота присвячена актуальній проблемі активізації пізнавальної іншомовної діяльності учнів основної школи засобами мовленнєвих зарядок та завдань на релаксацію.
Об’єкт дослідження – процес активізації пізнавальної іншомовної діяльності учнів основної школі.
Мета дослідження – теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити вплив мовленнєвих зарядок та завдань на релаксацію на процес активізації пізнавальної іншомовної діяльності учнів основної школи.
Наукова новизна дослідження полягає у тому, що у ході дослідження розкрито сутність поняття «активізація пізнавальної діяльності», «активізація іншомовної діяльності», «мовленнєва зарядка», «завдання на релаксацію», «активізація пізнавальної іншомовної діяльності»; визначено особливості навчання учнів основної школи засобами мовленнєвих зарядок та завдань на релаксацію; експериментально перевірено вплив мовленнєвих зарядок та завдань на релаксацію на процес активізації пізнавальної іншомовної діяльності учнів основної школи.
Практичне значення пов’язане з можливістю підвищення ефективності процесу навчання англійської мови в основній школі, підібраний матеріал може бути використаний студентами і вчителями англійської мови у школі для активізації пізнавальної іншомовної діяльності учнів.
Дипломна робота складається зі вступу, двох розділів, висновків до кожного розділу, загальних висновків, списку використаних джерел (52 найменування, із них 14 – іноземною мовою), додатків. Загальний обсяг роботи складає – 66 сторінок, із них основного тексту – 51 сторінка.
У першому розділі дипломної роботи досліджено теоретичні аспекти активізації пізнавальної іншомовної діяльності учнів основної школи засобами мовленнєвих зарядок та завдань на релаксацію.
У другому розділі роботи здійснено експериментальну перевірку впливу мовленнєвих зарядок та завдань на релаксацію на процес активізації пізнавальної іншомовної діяльності учнів основної школи.
Опис
Ключові слова
активізація, пізнавальна діяльність, учні основної школи, мовленнєва зарядка, завдання на релаксацію, експеримент, activation, cognitive activity, secondary school students, warming-up ativities, relaxation tasks, experiment, активизация, познавательная деятельность, ученики основной школы, речевая зарядка, задания на релаксацию, эксперимент
