Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/1428
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorРадченко, Аліна-
dc.date.accessioned2020-09-25T07:43:44Z-
dc.date.available2020-09-25T07:43:44Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/1428-
dc.description.abstractАктуальність дипломної роботи є беззаперечною, оскільки ключовим завданням сьогодення є пошук ефективних шляхів опанування іноземних мов та їх лексичного складу. Саме навчальні стратегії здатні допомогти людині сформувати комунікативну компетенцію належного рівня, набути відповідних мовленнєвих навичок та опанувати іншомовну лексику. У роботі досліджено аспекти використання прямих навчальних стратегій у формуванні лексичної компетенції учнів основної школи. Об'єкт дослідження – процес формування лексичної компетенції учнів основної школи. Мета дослідження – теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити ефективність використання прямих навчальних стратегій у процесі формування лексичної компетенції учнів основної школи. Наукова новизна дослідження полягає в тому, що в роботі узагальнено теоретичні підходи до визначення сутності лексичної компетенції; виділено навчальні стратегії, що використовуються у процесі навчання учнів основної школи; на основі теоретично обґрунтованої та експериментально перевіреної методики вирішено проблему формування лексичної компетенції учнів основної школи за допомогою прямих навчальних стратегій у процесі засвоєння ними іншомовного лексичного матеріалу. Практичне значення роботи. Результати даного дослідження можуть бути використані вчителями під час організації навчально-виховного процесу з учнями середнього шкільного віку на уроках іноземних мов. Розроблена система вправ буде сприяти збагаченню особистісних ресурсів школярів, підвищувати рівень їхньої самостійності під час оволодіння іншомовною лексикою. Загальний обсяг роботи складає 67 сторінок, з них 60 сторінок основного тексту. Перелік використаних джерел налічує 51 бібліографічну позицію, із них 20 – англійською мовою. У першому розділі дипломної роботи досліджено теоретичні основи формування іншомовної лексичної компетенції учнів основної школи на основі використання прямих навчальних стратегій. У другому розділі здійснено експериментальну перевірку ефективності використання прямих навчальних стратегій у процесі формування лексичної компетенції учнів основної школи.en_US
dc.subjectіншомовна лексична компетентність, навчальні стратегії, прямі навчальні стратегії, учні основної школи, експериментen_US
dc.subjectforeign language competence, learning strategies, direct learning strategies, secondary school students, experimenten_US
dc.subjectиноязычная лексическая компетентность, учебные стратегии, прямые учебные стратегии, учащиеся основной школы, экспериментen_US
dc.titleФормування лексичної компетенції учнів основної школи на основі використання прямих навчальних стратегійen_US
Appears in Collections:Анотації до дипломних робіт

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
an. Radchenko.docx18.21 kBMicrosoft Word XMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.