Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/1426
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Горовенко, Оксана | - |
dc.date.accessioned | 2020-09-25T07:35:40Z | - |
dc.date.available | 2020-09-25T07:35:40Z | - |
dc.date.issued | 2013 | - |
dc.identifier.uri | http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/1426 | - |
dc.description | Горовенко О. А. Формування особистісно-професійного іміджу вчителя загальноосвітнього навчального закладу засобами самопрезентації : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук: 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти / Оксана Анатоліївна Горовенко. - Переяслав-Хмельницький, 2013. - 21 с. - Бібліогр.: с. 16-18. | en_US |
dc.description.abstract | У дисертації обґрунтовано сутність понять «імідж учителя», «особистісно-професійний імідж учителя», «самопрезентація учителя». Уточнено компоненти, показники, рівні сформованості особистісно-професійного іміджу вчителя. Визначено засоби самопрезентації: позиціювання, емоціоналізація, вербалізація, деталізація, візуалізація, акцентування уваги на «корисній» інформації. Теоретично обґрунтовано педагогічні умови формування особистісно-професійного іміджу вчителя засобами самопрезентації у системі методичної роботи навчального закладу: мотивування вчителя до успішної професійної діяльності та науково-методичне забезпечення процесу формування особистісно-професійного іміджу вчителя. Забезпечено їх поетапну реалізацію. Результатами експериментальної роботи доведено ефективність реалізованих педагогічних умов. | en_US |
dc.subject | учитель, імідж, особистісний імідж, професійний імідж, особистісно-професійний імідж, самопрезентація, загальноосвітній навчальний заклад, педагогічні умови, компоненти, показники, структурно-динамічна модель, факторно-критеріальна модель, комплексно-цільова програма | en_US |
dc.subject | teacher, image, personal image, professional image, personal-professional image, self-presentation, secondary school, pedagogical frameworks, components, rates, structural-dynamic model, factor-criteria model, complex-purpose program | en_US |
dc.subject | учитель, имидж, личностный имидж, профессиональный имидж, личностно-профессиональный имидж, самопрезентация, общеобразовательное учебное заведение, педагогические условия, компоненты, показатели, структурно-динамическая модель, факторно-критериальная модель, комплексно-целевая программа | en_US |
dc.title | Формування особистісно-професійного іміджу вчителя загальноосвітнього навчального закладу засобами самопрезентаціЇ | en_US |
Appears in Collections: | Автореферати |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
aref Horovenko.doc | 353.5 kB | Microsoft Word | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.