Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/13
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Молчанюк, Ольга | - |
dc.contributor.author | Борзик, Олена | - |
dc.date.accessioned | 2020-02-17T11:16:24Z | - |
dc.date.available | 2020-02-17T11:16:24Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.uri | http://195.140.227.163:8080//jspui/handle/123456789/13 | - |
dc.description | Молчанюк О. В., Борзик О. Б. Дослідження основних аспектів упровадження інновацій у закладах вищої освіти / О. В. Молчанюк, О. Б. Борзик // European humanities studies: State and Society. Europejskie studia humanistyczne : Panstwo і Spoteczenstwo. – 2019. – Issue 1 (I). – Р. 141–155. (Poland ; Ukraine) | en_US |
dc.description.abstract | У статті нами окреслено основні аспекти впровадження інновацій, зокрема інтерактивних технологій навчання, в освітній процес закладів вищої освіти. З’ясовано, що забезпечення інноваційності освітнього процесу закладів вищої освіти дозволяє вирішити труднощі, які виникають між традиційною системою і потребами в якісно новій освіті. Окреслено інтерактивне навчання у виші як інноваційне педагогічне явище, яке забезпечує підвищення якості підготовки кадрів нової генерації до рівня європейських та світових стандартів. Схарактеризовано структуру та місце інтерактивних технологій в освітньому процесі закладів вищої освіти. Висвітлено переваги впровадження інтерактивних технологій в навчальний процес закладів вищої освіти. Установлено, що впровадження інтерактивних технологій в навчальному процесі закладів вищої освіти сприяє успішному оволодінню студентами теоретичними знаннями з обраного фаху, виробленню умінь та навичок затребуваних на сучасному ринку праці відповідно до специфіки обраної спеціальності; формуванню загальнолюдських цінностей; розвитку умінь та навичок ефективного спілкування, асертивної поведінки, командної роботи та виробленню вмінь налагоджувати гармонійні міжособистісні відносини, як під час професійної підготовки, так і в рутинному житті. З’ясовано, що інтерактивне навчання у вищій школі сприяє реалізації як навчальної, так і виховної мети. Нами сформульовано педагогічні умови впровадження інтерактивного навчання в освітній процес вищої школи. Доведено, що інтерактивне навчання забезпечує оптимізацію й інтенсифікацію освітнього процесу та сприяє формуванню гармонійних міжособистісних відносин учасників освітнього процесу закладів вищої освіти. | en_US |
dc.title | Дослідження основних аспектів упровадження інновацій у закладах вищої освіти | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Borzyk_st_3.pdf | 475.89 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.