Advertising in the Context of Intercultural Communication

Вантажиться...
Ескіз

Дата

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник/консультант

Члени комітету

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

The publication deals with the issues of advertisements in the context of intercultural communication. The structure of the ad text is analyzed. Stylistic means were of special interest to the authors.

Опис

Bakhmat L. Advertising in the Context of Intercultural Communication / L. Bakhmat, N. Tonkonoh // Переяславська мовознавча толока: тези І Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Переяслав-Хмельницький, 19-20 вересня 2019 року) / гол. ред. К. І. Мізін; ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди». – Переяслав-Хмельницький, 2019. – С. 134-137.

Ключові слова

реклама, стилістичні засоби, рекламування, міжкультурна комунікація, advertisement, stylistic means, advertising, intercultural communication, реклама, стилистические средства, рекламирование, межкультурная коммуникация

Бібліографічний опис

Колекції

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в