Advertising in the Context of Intercultural Communication
Вантажиться...
Файли
Дата
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник/консультант
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
The publication deals with the issues of advertisements in the context of intercultural communication. The structure of the ad text is analyzed. Stylistic means were of special interest to the authors.
Опис
Bakhmat L. Advertising in the Context of Intercultural Communication / L. Bakhmat, N. Tonkonoh // Переяславська мовознавча толока: тези І Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Переяслав-Хмельницький, 19-20 вересня 2019 року) / гол. ред. К. І. Мізін; ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди». – Переяслав-Хмельницький, 2019. – С. 134-137.
Ключові слова
реклама, стилістичні засоби, рекламування, міжкультурна комунікація, advertisement, stylistic means, advertising, intercultural communication, реклама, стилистические средства, рекламирование, межкультурная коммуникация