Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/1391
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСмородський, Віталій-
dc.date.accessioned2020-09-23T08:15:33Z-
dc.date.available2020-09-23T08:15:33Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.urihttp://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/1391-
dc.descriptionСмородський В. І. Організаційно-педагогічні умови формування виконавських навичок на засадах жанрового підходу в учнів дитячих музичних шкіл / Віталій Ігорович Смородський // Педагогіка вищої та середньої школи. – Кривий Ріг, 2015. – С. 141–145.en_US
dc.description.abstractУ статті проаналізовано та розкрито методологічну сутність понять «педагогічні умови» та «організаційно-педагогічні умови». Визначено педагогічні умови формування виконавських навичок учнів дитячих музичних шкіл на основі жанрового підходу: формування мотиваційної спрямованості процесу навчання з оволодіння виконавськими навичками на основі жанрового підходу; вибір змісту, форми, методів та засобів формування виконавських навичок на основі жанрового підходу; налагодження діалогічного спілкування викладача та учня як основи формування виконавських навичок на основі жанрового підходу.en_US
dc.subjectвиконавські навички, жанровий підхід у формуванні виконавських навичок в учнів дитячих музичних шкіл, педагогічні умовиen_US
dc.subjectисполнительские навыки, жанровый подход в формировании исполнительских навыков у учащихся детских музыкальных школ, педагогические условияen_US
dc.subjectperformance skills, genre approach in performance skills formation at music schools pupils, pedagogical conditionen_US
dc.titleОрганізаційно-педагогічні умови формування виконавських навичок на засадах жанрового підходу в учнів дитячих музичних шкілen_US
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Smorodsky_fahovi1.pdf78.87 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.