Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/1391
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Смородський, Віталій | - |
dc.date.accessioned | 2020-09-23T08:15:33Z | - |
dc.date.available | 2020-09-23T08:15:33Z | - |
dc.date.issued | 2015 | - |
dc.identifier.uri | http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/1391 | - |
dc.description | Смородський В. І. Організаційно-педагогічні умови формування виконавських навичок на засадах жанрового підходу в учнів дитячих музичних шкіл / Віталій Ігорович Смородський // Педагогіка вищої та середньої школи. – Кривий Ріг, 2015. – С. 141–145. | en_US |
dc.description.abstract | У статті проаналізовано та розкрито методологічну сутність понять «педагогічні умови» та «організаційно-педагогічні умови». Визначено педагогічні умови формування виконавських навичок учнів дитячих музичних шкіл на основі жанрового підходу: формування мотиваційної спрямованості процесу навчання з оволодіння виконавськими навичками на основі жанрового підходу; вибір змісту, форми, методів та засобів формування виконавських навичок на основі жанрового підходу; налагодження діалогічного спілкування викладача та учня як основи формування виконавських навичок на основі жанрового підходу. | en_US |
dc.subject | виконавські навички, жанровий підхід у формуванні виконавських навичок в учнів дитячих музичних шкіл, педагогічні умови | en_US |
dc.subject | исполнительские навыки, жанровый подход в формировании исполнительских навыков у учащихся детских музыкальных школ, педагогические условия | en_US |
dc.subject | performance skills, genre approach in performance skills formation at music schools pupils, pedagogical condition | en_US |
dc.title | Організаційно-педагогічні умови формування виконавських навичок на засадах жанрового підходу в учнів дитячих музичних шкіл | en_US |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Smorodsky_fahovi1.pdf | 78.87 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.