Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/1377
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛозенко, Катерина-
dc.date.accessioned2020-09-22T13:13:57Z-
dc.date.available2020-09-22T13:13:57Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.urihttp://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/1377-
dc.descriptionЛозенко К. О. Синестезія як спосіб осягнення смислу музичного твору: теорія і практика ХХ - початку ХХІ століття : автореф. дис. … канд. мистецтвознавства : 17.00.03 / Лозенко Катерина Олександрівна; Харків. нац. ун-т ім. І. П. Котляревського. – Харків, 2016. – 19 с.en_US
dc.description.abstractАвтореферат дисертації на здобуття наукового ступеня кандидата мистецтвознавства за спеціальністю «17.00.03. – Музичне мистецтво». – Харківський національний університет мистецтв імені І. П. Котляревського. – Харків, 2016. Дисертацію присвячено розробці проблематики «синестезії» як явища музичного мистецтва ХХ–початку ХХІ століть та як поняття музичної синестезіології. На ґрунті досліджень Б. Галєєва, Н. Коляденко, І. Ванєчкіної, А. Сидорова-Дорсо, К. Кемпена, Л. Маркса, Ч. Ван-Лінга, Л. Коста систематизовані уявлення про синестезію в аспектах естетики і психології творчості. Зазначено, що синестезія в музиці проявляється на всіх рівнях комунікативного процесу (композитор–виконавець–слухач) та акцентовано її когнітивний сенс. Узагальнено досвід сучасної музичної синестезіології та складено її словник. Обґрунтовано матрицю музично-синестетичних співвідношень та екстрапольовано її на вивчення творчості І. Вишнеградського, О. Мессіана, Т. Мюрая, М. Монк, А. Кастилья-Авіли. З точки зору синестетичної інтерпретації здійснено аналіз виконавських версій творів (Е. Пюіж-Роже, К. Фуджі, С. Білльє, М. Жосте, Й. Крістофа, Ш. Шлеєрмахера, Р. Мюраро, А. Х’юіт, Т. Язави, М. Нонкен). В рамках синестетичних практикумів апробовано концепт «синестетичного слухання» як актуальної стратегії сприйняття сучасної музики. Функціонування синестезії в комунікативній системі музичного мистецтва дозволило визначити її як когнітивне явище.en_US
dc.subjectсинестезія, синестетична інтерпретація, синестетичне слухання, стратегія сприйняття музики, синестетична концепція, когнітивна синестезія, музика ХХ століття, сучасна музикаen_US
dc.subjectсинестезия, синестетическая интерпретация, синестетическое слушание, стратегия восприятия, синестетическая концепция, когнитивная синестезия, музыка ХХ века, современная музыкаen_US
dc.subjectSynaesthesia, synaesthetic interpretation, synaesthetic listening, strategy of perception, synaesthetic paradigm, synaesthetic conception, cognitive synaesthesia, music of XX century, contemporary musicen_US
dc.titleСинестезія як спосіб осягнення смислу музичного твору: теорія і практика ХХ - початку ХХІ століттяen_US
Appears in Collections:Автореферати

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Lozenko.pdf635.31 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.