Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/1377
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Лозенко, Катерина | - |
dc.date.accessioned | 2020-09-22T13:13:57Z | - |
dc.date.available | 2020-09-22T13:13:57Z | - |
dc.date.issued | 2016 | - |
dc.identifier.uri | http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/1377 | - |
dc.description | Лозенко К. О. Синестезія як спосіб осягнення смислу музичного твору: теорія і практика ХХ - початку ХХІ століття : автореф. дис. … канд. мистецтвознавства : 17.00.03 / Лозенко Катерина Олександрівна; Харків. нац. ун-т ім. І. П. Котляревського. – Харків, 2016. – 19 с. | en_US |
dc.description.abstract | Автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня кандидата мистецтвознавства за спеціальністю «17.00.03. – Музичне мистецтво». – Харківський національний університет мистецтв імені І. П. Котляревського. – Харків, 2016. Дисертацію присвячено розробці проблематики «синестезії» як явища музичного мистецтва ХХ–початку ХХІ століть та як поняття музичної синестезіології. На ґрунті досліджень Б. Галєєва, Н. Коляденко, І. Ванєчкіної, А. Сидорова-Дорсо, К. Кемпена, Л. Маркса, Ч. Ван-Лінга, Л. Коста систематизовані уявлення про синестезію в аспектах естетики і психології творчості. Зазначено, що синестезія в музиці проявляється на всіх рівнях комунікативного процесу (композитор–виконавець–слухач) та акцентовано її когнітивний сенс. Узагальнено досвід сучасної музичної синестезіології та складено її словник. Обґрунтовано матрицю музично-синестетичних співвідношень та екстрапольовано її на вивчення творчості І. Вишнеградського, О. Мессіана, Т. Мюрая, М. Монк, А. Кастилья-Авіли. З точки зору синестетичної інтерпретації здійснено аналіз виконавських версій творів (Е. Пюіж-Роже, К. Фуджі, С. Білльє, М. Жосте, Й. Крістофа, Ш. Шлеєрмахера, Р. Мюраро, А. Х’юіт, Т. Язави, М. Нонкен). В рамках синестетичних практикумів апробовано концепт «синестетичного слухання» як актуальної стратегії сприйняття сучасної музики. Функціонування синестезії в комунікативній системі музичного мистецтва дозволило визначити її як когнітивне явище. | en_US |
dc.subject | синестезія, синестетична інтерпретація, синестетичне слухання, стратегія сприйняття музики, синестетична концепція, когнітивна синестезія, музика ХХ століття, сучасна музика | en_US |
dc.subject | синестезия, синестетическая интерпретация, синестетическое слушание, стратегия восприятия, синестетическая концепция, когнитивная синестезия, музыка ХХ века, современная музыка | en_US |
dc.subject | Synaesthesia, synaesthetic interpretation, synaesthetic listening, strategy of perception, synaesthetic paradigm, synaesthetic conception, cognitive synaesthesia, music of XX century, contemporary music | en_US |
dc.title | Синестезія як спосіб осягнення смислу музичного твору: теорія і практика ХХ - початку ХХІ століття | en_US |
Appears in Collections: | Автореферати |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Lozenko.pdf | 635.31 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.