Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/1370
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorТарасова, Ольга-
dc.date.accessioned2020-09-22T12:27:01Z-
dc.date.available2020-09-22T12:27:01Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/1370-
dc.description.abstractПочаток інформаційної ери стимулював активний розвиток новітніх освітніх засобів і середовищ. Зараз застосування сучасних інформаційних технологій в навчанні – одна з найбільш важливих і стійких тенденцій розвитку світового освітнього процесу, що вважається закономірним проявом інформатизації усіх сфер людської діяльності. Зважаючи на підвищення інтересу до теми навчальних освітніх середовищ, актуальною та цікавою для наукової розвідки є тема «Використання платформи Moodle для оцінювання навчальних досягнень учнів старших класів у системі занять англійської мови». Дипломна робота складається зі вступу, двох розділів із висновками до кожного розділу, загального висновку, списку використаних джерел та додатків.en_US
dc.subjectMoodle, змішане навчання, англійська мова, навчальні досягненняen_US
dc.subjectMoodle, blended learning, English, learning achievementsen_US
dc.subjectMoodle, смешанное обучение, английский язык, учебные достиженияen_US
dc.titleВикористання платформи Moodle для оцінювання навчальних досягнень учнів старших класів у системі занять англійської мовиen_US
Appears in Collections:Анотації до дипломних робіт

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ab_Tarasova.pdf267.26 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.