Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/1370
Назва: | Використання платформи Moodle для оцінювання навчальних досягнень учнів старших класів у системі занять англійської мови |
Автори: | Тарасова, Ольга |
Ключові слова: | Moodle, змішане навчання, англійська мова, навчальні досягнення Moodle, blended learning, English, learning achievements Moodle, смешанное обучение, английский язык, учебные достижения |
Дата публікації: | 2019 |
Короткий огляд (реферат): | Початок інформаційної ери стимулював активний розвиток новітніх освітніх засобів і середовищ. Зараз застосування сучасних інформаційних технологій в навчанні – одна з найбільш важливих і стійких тенденцій розвитку світового освітнього процесу, що вважається закономірним проявом інформатизації усіх сфер людської діяльності. Зважаючи на підвищення інтересу до теми навчальних освітніх середовищ, актуальною та цікавою для наукової розвідки є тема «Використання платформи Moodle для оцінювання навчальних досягнень учнів старших класів у системі занять англійської мови». Дипломна робота складається зі вступу, двох розділів із висновками до кожного розділу, загального висновку, списку використаних джерел та додатків. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/1370 |
Розташовується у зібраннях: | Анотації до дипломних робіт |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
ab_Tarasova.pdf | 267.26 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.