Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/1368
Назва: | Специфіка розвитку поліфонічного мислення здобувачів вищої освіти мистецького спрямування |
Автори: | Дорош, Тетяна Недомолкіна, С. Л. |
Ключові слова: | поліфонічне мислення, здобувач мистецького профілю, виконавець, мистецтво, поліфонічні твори полифоническое мышление, соискатель художественного профиля, исполнитель, искусство, полифонические произведения polyphonic thinking, education in arts, performer, art, polyphonic music |
Дата публікації: | 2019 |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглянуто актуальні проблеми розвитку поліфонічного мислення здобувачів вищої освіти мистецького профілю навчання. Окрема увага приділяється добору музично-педагогічного репертуару з поліфонічною фактурою. Наводяться приклади практичного уроку музичного мистецтва з учнями 6 класу та культурно-мистецького заходу «Танцювальні ритми країн світу», заснованих на поліфонічних формах їх проведення. |
Опис: | Дорош Т. Л. Специфіка розвитку поліфонічного мислення здобувачів вищої освіти мистецького спрямування / Т. Л. Дорош, С. Л. Недомолкіна // Наукові записки кафедри педагогіки : зб. наук. праць / М-во освіти і науки; Харків. нац. ун-т ім. В. Н. Каразіна; Комун. закл. «Харків. гуманітар.-пед. акад.» Харків. облради. – Харків, 2019. – Вип. 44. – С. 82–89. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/1368 |
Розташовується у зібраннях: | Статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
dorosh 2019.pdf | 537.35 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.