Специфіка розвитку поліфонічного мислення здобувачів вищої освіти мистецького спрямування
Вантажиться...
Дата
Автори
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник/консультант
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
У статті розглянуто актуальні проблеми розвитку поліфонічного мислення здобувачів вищої освіти мистецького профілю навчання. Окрема увага приділяється добору музично-педагогічного репертуару з поліфонічною фактурою. Наводяться приклади практичного уроку музичного мистецтва з учнями 6 класу та культурно-мистецького заходу «Танцювальні ритми країн світу», заснованих на поліфонічних формах їх проведення.
Опис
Дорош Т. Л. Специфіка розвитку поліфонічного мислення здобувачів вищої освіти мистецького спрямування / Т. Л. Дорош, С. Л. Недомолкіна // Наукові записки кафедри педагогіки : зб. наук. праць / М-во освіти і науки; Харків. нац. ун-т ім. В. Н. Каразіна; Комун. закл. «Харків. гуманітар.-пед. акад.» Харків. облради. – Харків, 2019. – Вип. 44. – С. 82–89.
Ключові слова
поліфонічне мислення, здобувач мистецького профілю, виконавець, мистецтво, поліфонічні твори, полифоническое мышление, соискатель художественного профиля, исполнитель, искусство, полифонические произведения, polyphonic thinking, education in arts, performer, art, polyphonic music
