Роль педагога в адаптації студентів музичного мистецтва до навчання у ВУЗі

Вантажиться...
Ескіз

Дата

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник/консультант

Члени комітету

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

У статті особлива роль відводиться педагогу, який допомагає студентові музичного профілю швидко адаптуватися до сучасних умов у ЗВО. Акцентовано увагу на основних етапах адаптаційного процесу, кожен із яких має свої особливості й передбачає підготовчий етап, готовність до колективної співпраці та організованої самостійної діяльності, аналітичний аспект. Автором наведені конкретні приклади адаптації студентів музичного мистецтва в Комунальному закладі «Харківська гуманітарно-педагогічна академія» Харківської обласної ради.

Опис

Дорош Т. Л. Роль педагога в адаптації студентів музичного мистецтва до навчання у ВУЗі / Т. Л. Дорош // Наукові записки кафедри педагогіки : зб. наук. праць / М-во освіти і науки; Харків. нац. ун-т ім. В. Н. Каразіна; Комун. закл. «Харків. гуманітар.-пед. акад.» Харків. облради. – Харків, 2018. – Вип. 42. – С. 80–86.

Ключові слова

педагог, студент, музичне мистецтво, адаптація, педагог, студент, музыкальное искусство, адаптация, teacher, student, musical art, adaptation

Бібліографічний опис

Колекції

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в