Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/1358
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДорош, Тетяна-
dc.contributor.authorЧава, М. П.-
dc.date.accessioned2020-09-22T11:50:57Z-
dc.date.available2020-09-22T11:50:57Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/1358-
dc.descriptionДорош Т. Л. Організація літньої педагогічної практики здобувачів вищої освіти в оздоровчих таборах / Т. Л. Дорош, М. П. Чава // Наука, освіта, суспільство: інструменти і механізми сучасного інноваційного розвитку: матеріали V Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Київ, 29-30 березня 2019 р.) / ГО «Інститут інноваційної освіти»; Науково-навчальний центр прикладної інформатики НАН України. – Київ : ГО «Інститут інноваційної освіти», 2019. – С. 46–50.en_US
dc.description.abstractУ статті розкриваються особливості організації літньої педагогічної практики студентів під час відпочинку учнів у дитячому оздоровчому закладі. Важливу роль у цих процесах відіграють усі ті, хто працюють із вихованцями в період їхніх канікул. Із власного спостереження, що зафіксовано в «Щоденнику вожатого», наводиться приклад роботи з учнями молодшого шкільного віку в дитячому таборі «Ромашка», де перевага надається культурно-виховній діяльності.en_US
dc.subjectлітня педагогічна практика, діти, студент-практикант, культурно-виховні заходи.en_US
dc.subjectлетняя педагогическая практика, дети, студент-практикант, культурные мероприятияen_US
dc.subjectpedagogical practice in the summer, kids, student practice, cultural activitiesen_US
dc.titleОрганізація літньої педагогічної практики здобувачів вищої освіти в оздоровчих таборахen_US
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
dorosh 2.docx21.77 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.