Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/1322
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Соболева, Олена Дмитрівна | - |
dc.contributor.author | Цехмістро, Ольга Валентинівна | - |
dc.contributor.author | Дубовська, Ольга Леонідівна | - |
dc.date.accessioned | 2020-09-16T09:15:09Z | - |
dc.date.available | 2020-09-16T09:15:09Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.uri | http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/1322 | - |
dc.description | Соболева О. Д. Інноваційні тенденції у формуванні співацької культури фахівців мистецьких спеціальностей / О. Д. Соболева, О. В. Цехмістро, О. Л. Дубовська // Наукові записки кафедри педагогіки: зб. наук. праць / ХНУ ім. В. Каразіна, К. З. «Харків. гуманітар.-пед.акад. – Харків : ХНУ ім. В. Каразіна, 2017. – Вип. 40. – С. 164–169. | en_US |
dc.description.abstract | У статті проаналізовано інноваційні тенденції формування співацької культури майбутніх спеціалістів мистецьких спеціальностей. Визначено основні підходи, методи постановки вокального голосу з використанням авторських нетрадиційних методик. Розглянуто поняття психотехніки співу як сучасного напряму навчально-виховної роботи з голосом в умовах вищих навчальних закладів. Заявлена проблематика є перспективною для подальших досліджень в галузі пошуку інноваційних підходів, методів, що повинні удосконалити вокальну педагогіку найширшим арсеналом засобів з урахуванням вимог часу. | en_US |
dc.subject | інноваційні методики, універсальність, сучасна вокальна педагогіка | en_US |
dc.subject | innovative techniques, universality, modern vocal pedagogy | en_US |
dc.subject | инновационные методики, универсальность, современная вокальная педагогика | en_US |
dc.title | Інноваційні тенденції у формуванні співацької культури фахівців мистецьких спеціальностей | en_US |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
text 8.doc | 70 kB | Microsoft Word | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.