Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/1296
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДіте, Людмила-
dc.contributor.authorБерулава, Цира-
dc.date.accessioned2020-09-15T06:46:06Z-
dc.date.available2020-09-15T06:46:06Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/1296-
dc.descriptionДіте Л. А. Вокально-хорове виховання майбутнього вчителя музичного мистецтва в контексті творчості С.Рахманінова / Л. А. Діте , Ц. Берулава // Час мистецької освіти «Проблема творчості у сучасній мистецькій освіті» : зб. тез та матеріалів VI Міжнар. наук.-практ. конф., 28-30 березня 2018р. – Харків : ХНПУ ім. Г. С. Сковороди, 2018. – С. 51–54.en_US
dc.description.abstractМузично-педагогічна діяльність учителя музичного мистецтва спрямована на реалізацію найважливіших задач музичного навчання та виховання молодого покоління. Йому належить навчити учнів розуміти музику, сприяти розвитку їх емоційної сфери, моральних якостей, духовної культури особистості. Найбільш доступною формою музичної творчості школярів було й залишається вокально-хорове виконавство. Його значення як виховного фактора, який піднімає рівень культури, вагоме. Важко переоцінити роль хорового музикування у справі ідейно-художнього виховання не лише учасників виконання, але й слухачів.en_US
dc.subjectВокально-хорове виховання, вчитель музичного мистецтва, Сергій Рахманіновen_US
dc.subjectVocal and choral education, music teacher, Sergei Rachmaninoffen_US
dc.subjectВокально-хоровое воспитание, учитель музыкального искусства, Сергей Рахманиновen_US
dc.titleВокально-хорове виховання майбутнього вчителя музичного мистецтва в контексті творчості С.Рахманіноваen_US
Розташовується у зібраннях:Тези

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
TEXT 4.docx16.89 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.