Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/1294
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Третьякова, Любов | - |
dc.date.accessioned | 2020-09-14T12:57:12Z | - |
dc.date.available | 2020-09-14T12:57:12Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.uri | http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/1294 | - |
dc.description | Третьякова Л. А. Зміст і виховне значення народного мистецтва в роботі соціального педагога / Л. А. Третьякова // Культура та мистецтво –– твій погляд» Проблеми та перспективи розвитку сучасної науки в галузі культурології та мистецтвознавства : матеріали міжвуз. наук.-практ. інтернет-конф., 25 квітня 2019 р. / Комун. закл. «Харків. гуманітар.-пед. акад.» Харків. облради. – Харків, 2019. – С. 63–65. | en_US |
dc.description.abstract | У тезах обґрунтовано актуальність виховного значення народного мистецтва в роботі соціального педагога, професія якого в нашій країні знаходиться на стадії впровадження і становлення, що зумовлює пошук різних підходів у підготовці цих фахівців. Соціальний педагог найчастіше має справу з проблемними дітьми різного віку Чільне місце у розвитку дітей посідає народна творчість в будь-якому вигляді, бо це їм ближче і зрозуміліше, а через це викликає певний інтерес та цікавість. Курс «Прикладна методика «Художня діяльність» для спеціальності «Соціальна педагогіка» включає декоративно-прикладне мистецтво, яке представляє собою частину народної творчості.. Специфічною особливістю художньої праці є гармонійне поєднання утилітарної і естетичної функції краси і користі, емоційного і раціонального. Саме така форма діяльності може забезпечити художньо-естетичний розвиток проблемних дітей. Художньо-трудова діяльність безпосередньо пов’язана з розвитком зору, координацією рухів, мовлення і мислення. Отримані уміння та навички майбутні соціальні педагоги можуть застосовувати на практиці при роботі з дітьми (в інтернаті, в дитячому прийомнику, в центрі соціального захисту тощо). Творчий характер педагогічної професії--це найважливіша її особливість. Рівень творчості педагога відображає ступінь використання ним своїх можливостей для досягнення поставлених цілей. | en_US |
dc.subject | народна творчість, декоративно-прикладне мистецтво, соціальний педагог, художньо-естетичний розвиток дітей | en_US |
dc.subject | folk art, arts and crafts, social pedagogue, artistic and aesthetic development of children | en_US |
dc.subject | народное творчество, декоративно-прикладное искусство, социальный педагог, художественно-эстетическое развитие детей | en_US |
dc.title | Зміст і виховне значення народного мистецтва в роботі соціального педагога | en_US |
Appears in Collections: | Тези |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Збірник.pdf | 471.1 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.