Зміст і виховне значення народного мистецтва в роботі соціального педагога
Вантажиться...
Файли
Дата
Автори
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник/консультант
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
У тезах обґрунтовано актуальність виховного значення народного мистецтва в роботі соціального педагога, професія якого в нашій країні знаходиться на стадії впровадження і становлення, що зумовлює пошук різних підходів у підготовці цих фахівців.
Соціальний педагог найчастіше має справу з проблемними дітьми різного віку Чільне місце у розвитку дітей посідає народна творчість в будь-якому вигляді, бо це їм ближче і зрозуміліше, а через це викликає певний інтерес та цікавість.
Курс «Прикладна методика «Художня діяльність» для спеціальності «Соціальна педагогіка» включає декоративно-прикладне мистецтво, яке представляє собою частину народної творчості.. Специфічною особливістю художньої праці є гармонійне поєднання утилітарної і естетичної функції краси і користі, емоційного і раціонального. Саме така форма діяльності може забезпечити художньо-естетичний розвиток проблемних дітей. Художньо-трудова діяльність безпосередньо пов’язана з розвитком зору, координацією рухів, мовлення і мислення. Отримані уміння та навички майбутні соціальні педагоги можуть застосовувати на практиці при роботі з дітьми (в інтернаті, в дитячому прийомнику, в центрі соціального захисту тощо).
Творчий характер педагогічної професії--це найважливіша її особливість. Рівень творчості педагога відображає ступінь використання ним своїх можливостей для досягнення поставлених цілей.
Опис
Третьякова Л. А. Зміст і виховне значення народного мистецтва в роботі соціального педагога / Л. А. Третьякова // Культура та мистецтво –– твій погляд» Проблеми та перспективи розвитку сучасної науки в галузі культурології та мистецтвознавства : матеріали міжвуз. наук.-практ. інтернет-конф., 25 квітня 2019 р. / Комун. закл. «Харків. гуманітар.-пед. акад.» Харків. облради. – Харків, 2019. – С. 63–65.
Ключові слова
народна творчість, декоративно-прикладне мистецтво, соціальний педагог, художньо-естетичний розвиток дітей, folk art, arts and crafts, social pedagogue, artistic and aesthetic development of children, народное творчество, декоративно-прикладное искусство, социальный педагог, художественно-эстетическое развитие детей
