Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/1289
Назва: Впровадження ігрових технологій, як засіб подолання формального ставлення до навчання
Автори: Нікуленко, Світлана
Ключові слова: дидактична гра «Архітектурне доміно», архітектурні стилі, історія світової та української архітектури
didactic game "Architectural Domino", architectural styles, history of world and Ukrainian architecture
дидактическая игра «Архитектурное домино», архитектурные стили, история мировой и украинской архитектуры
Дата публікації: 2019
Короткий огляд (реферат): У статті висвітлюється досвід автора у пошуку ефективних методів викладання курсу «Історія світової та української архітектури» (для студентів педагогічних спеціальностей), що має на меті дати уявлення про еволюцію світової архітектури - як основи синтезу образотворчих мистецтв. Виходячи із розуміння того, що архітектура є невід’ємною складовою художніх стилів, загалом, автор акцентує увагу на гострій потребі в більш глибокому вивченні досягнень зодчих різних часів. Задля чого пропонує застосування методичної розробки «Архітектурне доміно», що дозволяє краще зрозуміти анатомію архітектури.
Опис: Нікуленко С. І. Впровадження ігрових технологій, як засіб подолання формального ставлення до навчання / С. І. Нікуленко // «Культура та мистецтво –– твій погляд» Проблеми та перспективи розвитку сучасної науки в галузі культурології та мистецтвознавства : матеріали міжвуз. наук.-практ. інтернет – конф., 25 квітня 2019 р. / Комун. закл. «Харків. гуманітар.-пед. акад.» Харків. облради. – С.43–47.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/1289
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Збірник.pdf1.14 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.