Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/1286
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Коржавих, Іраїда Миколаївна | - |
dc.contributor.author | Литвинова, Ірина Євгеніївна | - |
dc.contributor.author | Юришева, Лідія Вікторівна | - |
dc.date.accessioned | 2020-09-11T08:30:18Z | - |
dc.date.available | 2020-09-11T08:30:18Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.uri | http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/1286 | - |
dc.description | Коржавих І. М. Активні методи навчання у підготовці майбутнього вчителя музичного мистецтва до виконання ролі диригента-хормейстера / І. М. Коржавих, Л. В. Юришева, І. Є. Литвинова // Психолого-педагогічні та соціальні аспекти вдосконалення якості освіти : матеріали Усеукр. наук.-практ. конф. (м. Харків, 22 листопада 2018 р.). – Харків : ФОП Петров В. В., 2018. – С. 145–150. | en_US |
dc.description.abstract | Діяльність вчителя музичного мистецтва складна і різноманітна. Вона має яскраво виражений соціальний і творчий характер, вимагає наявності багатьох професійних знань і вмінь. У підготовці майбутніх учителів музичного мистецтва існує низка специфічних вимог, які потребують від студента-музиканта комплексу професійних умінь високого рівня і становлять значну складність для виконання. Однією з таких вимог є виконання ролі диригента-хормейстера. Методи, використані в навчальній програмі, не вирішують проблему повністю. Одним із шляхів її рішення ми бачимо застосування методів активного навчання. Тим більше в умовах бакалаврату, де немає таких дисциплін диригентсько-хорового циклу, як практикум роботи над шкільною піснею, аранжування, музичні стилі, зростає навантаження на дисципліни «Хорове диригування» і «Хоровий клас». Мета дослідження полягає в теоретичному обґрунтуванні проблеми активних методів навчання у підготовці майбутнього вчителя музичного мистецтва до виконання ролі диригента-хормейстера.У педагогіці майбутнього фахівця існує безліч підходів до розгляду різних аспектів діяльності педагога: системний, професіографічний, культурологічний тощо. | en_US |
dc.title | Активні методи навчання у підготовці майбутнього вчителя музичного мистецтва до виконання ролі диригента-хормейстера | en_US |
Appears in Collections: | Тези |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
text 7..docx | 27.5 kB | Microsoft Word XML | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.