Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/1242
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Коржавих, Іраїда Миколаївна | - |
dc.contributor.author | Костіна, Людмила Михайлівна | - |
dc.contributor.author | Юришева, Лідія Вікторівна | - |
dc.date.accessioned | 2020-09-09T08:19:31Z | - |
dc.date.available | 2020-09-09T08:19:31Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.uri | http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/1242 | - |
dc.description | Коржавих І. М. Формування основ управління хором у майбутніх учителів музичного мистецтва / І. М. Коржавих, Л. М. Костіна, Л. В. Юришева // Теорія і практика управління сучасними освітніми системами : матеріали Регіон. наук.-практ. конф. (м. Харків, 25 квітня 2018 р.). – Харків : ФОП Петров В. В., 2018. – С. 89–92. | en_US |
dc.description.abstract | Проблема якості освіти на початку XXI століття постає в умовах соціально-економічних змін і модернізації системи освіти. На сучасному етапі пріоритетним є питання про роль викладача в управлінні якістю освітнього процесу в ЗВО. Успіх упровадження системи управління якістю та забезпечення високого рівня підготовки учнів у першу чергу залежить від якості роботи педагога. Вивчення питань управління якістю в музичній педагогіці пов'язано з виконавським процесом. Процеси управління хоровим колективом є найбільш важливими в хоровій творчості й у мистецтві диригента. Мета дослідження полягає в теоретичному обґрунтуванні проблеми формування основ управління хором у майбутніх учителів музичного мистецтва. | en_US |
dc.subject | управління хором, майбутні учителі, музичне мистецтво | en_US |
dc.title | Формування основ управління хором у майбутніх учителів музичного мистецтва | en_US |
Appears in Collections: | Тези |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
TEXT 3.docx | 21.02 kB | Microsoft Word XML | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.