Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/1203
Title: | ПЕДАГОГІЧНА ПІДТРИМКА СТУДЕНТІВ – МАЙБУТНІХ СОЦІАЛЬНИХ ПРАЦІВНИКІВ У ПРОЦЕСІ ЇХ ПІДГОТОВКИ ДО РОБОТИ З НАРКОЗАЛЕЖНИМИ |
Authors: | Чернецька, Юлія |
Keywords: | педагогічна підтрика, професійна підготовка студентів-майбутніх соціальних працівників, наркозалежні pedagogical support, professional training of students - future social workers, drug addicts педагогическая поддержка, професиональная подготовка студентов – будущих социальных работников, наркозависимые. |
Issue Date: | 2019 |
Abstract: | Стаття присвячена вивченню проблеми професійної підготовки майбутніх соціальних працівників , а саме, суті та особливостей педагогічної підтримки майбутніх фахівців соціальної сфери у процесі їх підготовки до роботи з наркозалежними. Встановлено, что для повноцінної педагогічної підтримки студентів необхідно враховувати соціально-демографічні, кримінальні та медико-психолого-педагогічні характеристики наркозалежних. Розглянуто «фасилітаційну позицію» викладача як вид педагогічної взаємодії зі студентами, що базується на суб’єкт-суб’єктних відносинає взаємосприйняття, співпереживання, дпомоги, сприяння, толерантності. Визначені принципи здійснення педагогічної підтримки майбутніх соціальних працівників, форми та методи налагодження такої взаємодії, а також зміст теоретичної та практичної підготовки студентів |
Description: | Чернецька Ю. І. Педагогічна підтримка студентів-майбутніх соціальних працівників у процесі їх підготовки до роботи з наркозалежними / Ю. І. Чернецька // Вісник Луганського національ ного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки, 2019. – № 6 (329) .– Ч. ІІ. |
URI: | http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/1203 |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Chernetska_3.docx | 48.93 kB | Microsoft Word XML | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.