ПЕДАГОГІЧНА ПІДТРИМКА СТУДЕНТІВ – МАЙБУТНІХ СОЦІАЛЬНИХ ПРАЦІВНИКІВ У ПРОЦЕСІ ЇХ ПІДГОТОВКИ ДО РОБОТИ З НАРКОЗАЛЕЖНИМИ
Вантажиться...
Дата
Автори
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник/консультант
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Стаття присвячена вивченню проблеми професійної підготовки майбутніх соціальних працівників , а саме, суті та особливостей педагогічної підтримки майбутніх фахівців соціальної сфери у процесі їх підготовки до роботи з наркозалежними. Встановлено, что для повноцінної педагогічної підтримки студентів необхідно враховувати соціально-демографічні, кримінальні та медико-психолого-педагогічні характеристики наркозалежних. Розглянуто «фасилітаційну позицію» викладача як вид педагогічної взаємодії зі студентами, що базується на суб’єкт-суб’єктних відносинає взаємосприйняття, співпереживання, дпомоги, сприяння, толерантності. Визначені принципи здійснення педагогічної підтримки майбутніх соціальних працівників, форми та методи налагодження такої взаємодії, а також зміст теоретичної та практичної підготовки студентів
Опис
Чернецька Ю. І. Педагогічна підтримка студентів-майбутніх соціальних працівників у процесі їх підготовки до роботи з наркозалежними / Ю. І.
Чернецька // Вісник Луганського національ
ного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки, 2019. – № 6 (329) .– Ч. ІІ.
Ключові слова
педагогічна підтрика, професійна підготовка студентів-майбутніх соціальних працівників, наркозалежні, pedagogical support, professional training of students - future social workers, drug addicts, педагогическая поддержка, професиональная подготовка студентов – будущих социальных работников, наркозависимые.
