Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/118
Назва: Розвиток зв’язного усного мовлення у розумово відсталих учнів 2-4 класів
Інші назви: МАГІСТЕРСЬКА РОБОТА (Аннотація)
Автори: Суржа, Дарина
Ключові слова: зв’язне мовлення, складання розповіді, методики формування зв’язного мовлення, мовленнєва компетентність, порушення інтелекту
coherent speech, storytelling, coherent speech formation techniques, speech competence, intellectual impairment
связная речь, составление рассказа, методики формирования связной речи, речевая компетентность, нарушения интеллекта
Дата публікації: 2018
Короткий огляд (реферат): У магістерській роботі окреслена важливість формування зв’язного мовлення в учнів молодших класів спеціальної школи. Під час опрацювання науково-педагогічної літератури з теми дослідження були з’ясовані основні особливості процесу розвитку зв’язного усного мовлення дітей з порушенням інтелектуальної сфери. Теоретично обґрунтувати та експериментально перевірено розроблену корекційну методику розвитку зв’язного мовлення молодших школярів спеціальної школи. Основними завданнями експериментального дослідження було визначено обґрунтування доцільності використання корекційних методик навчання складання розповіді молодших школярів з порушенням інтелекту у формуванні зв’язного усного мовлення та експериментальна перевірка визначених педагогічних умов ефективного формування зв’язного мовлення учнів молодших (3-х) класів з порушеннями ментальної сфери. На підставі отриманих статистичних результатів експериментальної частини педагогічного дослідження було зафіксовано підвищення рівня загального рівня сформованості зв’язного мовлення в учнів молодших класів, які були залучені до проведення експерименту.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://195.140.227.163:8080//jspui/handle/123456789/118
Розташовується у зібраннях:Анотації до дипломних робіт

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Суржа.docx17.5 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.