КОРЕКЦІЯ ЗВ’ЯЗНОГО МОВЛЕННЯ ДІТЕЙ ІЗ ЗПР ЗАСОБАМИ ТЕАТРАЛІЗОВАНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
Вантажиться...
Файли
Дата
Автори
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник/консультант
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
У магістерській роботі, ґрунтуючись на аналізі психолого-педагогічної літератури з теми дослідження та проведеному психолого-педагогічному експерименті, було визначено особливості зв’язного мовлення дітей старшого дошкільного віку із ЗПР, проаналізовано корекційної-логопедичні можливості методів театралізованої діяльності, а також визначено принципи, етапи, методи та прийоми корекційної роботи, спрямованої на розвиток мовленнєвої діяльності та вищих психічних функцій відповідно до вікових і психологічних особливостей старших дошкільників із ЗПР.
На основі теоретичних положень дослідження, було розроблено програму розвитку зв’язного мовлення старших дошкільників із ЗПР засобами театралізованої діяльності та проведено експериментальну перевірку її ефективності.
У результаті всебічного аналізу даних, отриманих під час психолого-педагогічного експерименту було з’ясовано, що корекційна робота з розвитку зв’язного мовлення дітей старшого дошкільного віку із ЗПР за допомогою театралізованої діяльності виявилася в двічі більш ефективною, ніж традиційні методи логопедичного впливу.
Опис
Ключові слова
затримка психічного розвитку, старший дошкільний вік, театралізована діяльність, delay in psychic development, preschool age, theatrical activities, задержка психического развития, старший дошкольный возраст, театралызованная деятельность
