ІННОВАЦІЙНІ ПІДХОДИ В КОРЕКЦІЇ ВТОРИННИХ ПОРУШЕНЬ ПРИ ДЦП

Вантажиться...
Ескіз

Дата

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник/консультант

Члени комітету

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

У дослідженні проаналізовано феноменологію ДЦП, з’ясовано медичні, психологічні, педагогічні та психосоціальні наслідки ДЦП в старшому дошкільному віці, проаналізовано структуру найбільш типових розладів у старших дошкільників із ДЦП, визначено первинні, вторинні та третинні порушення; наголошено на важливості своєчасної корекції вторинних порушень психофізичного розвитку дитини із ДЦП та розглянуто традиційні й інноваційні методи корекційно-реабілітаційної роботи в означеному напрямку. . У результаті теоретичного й експериментального вивчення проблематики дослідження, встановлено, що інноваційні методи корекційно-розвивальної роботи - ігротерапія, арт-терапія, логоритміка та інші, - мають величезний психопедагогічний потенціал у роботі з дітьми, котрі мають комплексні розлади психофізичного розвитку, зокрема, ДЦП, адже чинять на особистість дитини всебічний заспокійливий і гармонізуючий вплив. Також, було доведено, що застосування інноваційних методів корекції при ДЦП вимагає від педагогічних працівників особливої уважності, поміркованості й індивідуального підходу до кожної дитини, що забезпечить результативність і довготривалу ефективність проведеної роботи. Аналіз отриманих даних показав, що після формувального етапу дослідження у дітей експериментальної групи показники рівня сформованості усіх досліджуваних функцій зросли на 26.5%, а у дітей контрольної групи, котрі не брали участь у інноваційній програмі корекції вторинних порушень психофізичного розвитку, прогрес був не таким помітним (лише 6.25%). Тобто використання інноваційних педагогічних методів у корекції вторинних порушень психічного розвитку при ДЦП виявилося в 4 рази ефективнішим, ніж застосування традиційних методів навчання.

Опис

Ключові слова

ДЦП, старший дошкільний вік, інноваційні методи корекції, cerebral palsy, preschool age, innovational methods of correction, ДЦП, старший дошкольный возраст, инновационные методы коррекции

Бібліографічний опис

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в