Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/1164
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГладун, Тетяна-
dc.date.accessioned2020-08-27T08:02:13Z-
dc.date.available2020-08-27T08:02:13Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttp://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/1164-
dc.descriptionГладун Т.О.Критеріально-діагностичний інструментарій вивчення соціальної компетентності дітей молодшого шкільного віку з аутизмом в умовах інклюзивної освіти / Т.О.Гладун // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки : зб. наук. праць. – Луганськ. – 2017. – № 8 (Ч. 1). – С. 65 – 73.en_US
dc.description.abstractЗа мету статті взято поглиблене вивчення із соціально педагогічних позицій критирально-діагностичного інструментарію дослідження соціальної компетентності дітей молодшого шкільного віку з аутизмом в умовах інклюзивної освіти. Методами дослідження виступали аналіз наукової літератури, синтез, систематизація поглядів учених на питання діагностики внутрішньої та зовнішньої ситуації розвитку дітей з аутизмом. В ході дослідження авторкою було визначено сутність соціальної компетентності й ураховано специфіку та складові її розвитку у дітей молодшого шкільного віку з аутизмом. Проведене дослідження забезпечило підстави для розробки принципів діагностики розвитку соціальної компетентності дітей молодшого шкільного віку з аутизмом в умовах інклюзивної освіти. Авторка запропонувала критерії і показники розвитку соціальної компетентності дітей молодшого шкільного віку з аутизмом в умовах інклюзивної освіти. В роботі представлені відомі класичні та інноваційні авторські методики діагностування соціальної компетентності дітей з аутизмом. Дослідження дало можливість зробити висновки, що за умови ранньої діагностики та корекції, діти з аутизмом швидше і успішніше інтегруються в соціум, що в свою чергу дає можливість для освітньої і соціальної інклюзії.en_US
dc.subjectаутизм, діагностування соціальної компетентності дітей з аутизмом, діти молодшого шкільного віку з аутизмом в умовах інклюзивної освітиen_US
dc.titleКритеріально-діагностичний інструментарій вивчення соціальної компетентності дітей молодшого шкільного віку з аутизмом в умовах інклюзивної освітиen_US
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Hladun_1.docx39.99 kBMicrosoft Word XMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.