Розвиток соціальності учнів в умовах інклюзивної освіти : теорія та технологія
Вантажиться...
Дата
Автори
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник/консультант
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
У монографії подаються результати багаторічного авторського дослідження актуальної в сучасній педагогічній науці проблеми розвитку соціальності учнів в умовах інклюзивного навчання. Презентовано аналіз стану наукової розробленості провідного поняття роботи – «соціальність» у ретроспекції і на сучасному етапі в зарубіжних та вітчизняних дослідженнях, виокремлено його представленість у наукових працях з питань інвалідності. Висвітлено теоретико-методологічні основи розвитку соціальності учнів: розкрито соціально-педагогічну суть та структуру соціальності, особливості її розвитку в учнів, зокрема у дітей з різними психофізичними проблемами. Розглянуто соціально-педагогічні засади розвитку соціальності школярів в умовах інклюзивної освіти, а також обгрунтування на концептуальному, програмному та методично-процесуальному рівнях відповідної соціально-педагогічної технології.
Монографію адресовано вченим у галузі педагогічної науки, студентам педагогічних закладів вищої освіти, аспірантам, фахівцям у сфері спеціальної, інтегрованої, інклюзивної освіти, соціальної та соціально-педагогічної реабілітації дітей з особливими освітніми потребами, соціальним-педагогам, учителям, методистам шкіл, батькам, волонтерам, представникам громадських організацій, широкому загалу українського суспільства.
Опис
Рассказова О. І. Розвиток соціальності учнів в умовах інклюзивної освіти : теорія та технологія : монографія / О. І. Рассказова. – Харків : ФОП Шейніна О. В., 2012. – 322 с.
Ключові слова
соціальність, діти з інвалідністю, інклюзивна освіта, соціально-педагогічна діяльність, технології розвитку соціальності, інклюзивне освітнє середовище загальноосвітнього навчального закладу
