Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/1161
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorРассказова, Ольга-
dc.date.accessioned2020-08-27T06:53:27Z-
dc.date.available2020-08-27T06:53:27Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.urihttp://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/1161-
dc.descriptionРассказова О. І. Теорія та практика розвитку соціальності учнів в умовах інклюзивної освіти : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.05 / Рассказова Ольга Ігорівна ; Держ. закл. "Луган. нац. ун-т ім. Тараса Шевченка". – Луганськ, 2014. – 44 с.en_US
dc.description.abstractДисертація на здобуття наукового ступеня доктора педагогічних наук за спеціальністю 13.00.05 – соціальна педагогіка. – Державний заклад „Луганський національний університет імені Тараса Шевченка”. – Луганськ, 2013. У дисертації репрезентовано цілісне й системне дослідження теоретичних основ і соціально-педагогічної технології розвитку соціальності учнів в умовах інклюзивної освіти. Теоретичні основи розвитку соціальності учнів в умовах інклюзивної освіти полягають у розумінні соціальності як суспільного феномена, що характеризується певними ознаками (культурно-історична детермінованість, об’єктивність, загальність, функціональність, дуальність, суб’єктність, орієнтація на іншого, динамічність); визначенні соціальності з соціально-педагогічних позицій як інтегрованого результату процесу соціального виховання особистості, у структурі якого поєднуються когнітивна, ціннісна, емоційно-особистісна, діяльнісно-поведінкова складові; розумінні розвитку соціальності учнів як процесу спрямованої, закономірної позитивної зміни особистості дитини, вироблення нею здатності до соціальної взаємодії, що відбувається в певній соціальній ситуації розвитку (внутрішній і зовнішній); визначенні особливостей розвитку соціальності учнів із різними захворюваннями; розкритті витоків ідеї інклюзивної освіти як продукту соціокультурної динаміки суспільства щодо соціального виховання дітей із інвалідністю; визначенні сутності та складових інклюзивного освітнього середовища школи як найбільш сприятливої ситуації розвитку соціальності учнів особливими освітніми потребами; обгрунтуванні ролі та функцій соціального педагога як основного суб’єкта розвитку соціальності учнів у ЗНЗ із інклюзивним навчанням. Розроблена й експериментально перевірена соціально-педагогічна технологія розвитку соціальності учнів в умовах інклюзивної освіти грунтується на певних концептуальних основах і забезпечується програмно-змістовою й методично-процесуальною розробками.en_US
dc.subjectсоціальне виховання, розвиток соціальності, учні з особливими освітніми потребами, загальноосвітній навчальний заклад, інклюзивна освіта, інклюзивне освітнє середовище, соціальний педагог, соціально-педагогічна технологія розвитку соціальності учнівen_US
dc.subjectsocial education, the development of sociality, students with special educational requirements, a general educational institution, inclusive education, inclusive educational environment, a social teacher, socially-pedagogical technology of development of a sociality of studentsen_US
dc.subjectразвитие социальности, социальное воспитание, ученики с особыми образовательными потребностями, общеобразовательное учебное учреждение, инклюзивное образование, социальный педагог, инклюзивная образовательная среда, социально-педагогическая технология развития социальности учащихсяen_US
dc.titleТеорія та практика розвитку соціальності учнів в умовах інклюзивної освітиen_US
Appears in Collections:Автореферати

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Avtoreferat_Rasskazova.docx82.08 kBMicrosoft Word XMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.