Інноваційні засоби розвитку соціальності дошкільників в інклюзивному освітньому просторі

Вантажиться...
Ескіз

Дата

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник/консультант

Члени комітету

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

У статті репрезентоване теоретичне обґрунтування інноваційних засобів розвитку соціальності дошкільників в інклюзивному освітньому просторі. При розробці таких засобів авторки орієнтувалися на розуміння соціальності як набутої індивідом характеристики, що поєднує у собі її соціальний досвід та суб’єктність. Доведено, що дошкільний вік є найбільш сприятливим для засвоєння цінностей суспільства, відкритого для людей з інвалідністю. У якості дієвого засобу розвитку соціальності дошкільників розглянуто соціально-педагогічні ігри, методи стимулювання, включення, театралізації, соціального навчання, виховання особистості у колективі, а також індивідуальні картки досягнень, технічні засоби комунікації, інклюзивні іграшки тощо. Висвітлено інноваційні засоби розвитку соціальності дошкільників, зокрема «Книги – соціальні історії» та «Картки – життєві історії

Опис

Григоренко В. Л. Інноваційні засоби розвитку соціальності дошкільників в інклюзивному освітньому просторі / В. Л. Григоренко О. І. Рассказова., П. І. Рассказова. // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Сер. 11 : Соціальна робота. Соціальна педагогіка : зб. наук. праць. – Київ : НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2018. – Вип. 24 (ІІ том). – С. 25–33.

Ключові слова

соціальність, діти дошкільного віку, інклюзивний освітній простір, засоби розвитку соціальності, sociality, preschoolers, inclusive educational space, solutions of development of a sociality, социальность, дети дошкольного возраста, инклюзивное образовательное пространство, средства развития социальности

Бібліографічний опис

Колекції

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в